فرمانداران کرمان برای روز‌های آینده تدابیر لازم را انجام دهند

استاندار کرمان با اشاره به ورود سامانه باران زا و شدت بارندگی در استان گفت: فرمانداران نباید هیچ روزنه آسیب پذیری در شهرستان ها داشته باشند. به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان عصر چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: سامانه بارش زا از امروز به مدت ۵ روز در کرمان […]

استاندار کرمان با اشاره به ورود سامانه باران زا و شدت بارندگی در استان گفت: فرمانداران نباید هیچ روزنه آسیب پذیری در شهرستان ها داشته باشند.

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان عصر چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: سامانه بارش زا از امروز به مدت ۵ روز در کرمان فعال می‌شود و هم اکنون بارندگی در برخی از شهرستان‌ها آغاز شده است به همین دلیل تمام مدیران به خصوص فرمانداران در شهرستان‌های مختلف باید با توجه به هشدار‌های روز‌های اخیر تدابیر لازم را انجام داده باشند و طی روز‌های آینده نیز پای کار باشند.

زینی وند ادامه داد: فرمانداران استان کرمان باید خود را برای سخت‌ترین شرایط آماده کنند که با مشکل در زمان بحران مواجه نشوند.

او با تاکید بر اینکه باید همه تدابیر اندیشیده شود تا هیچ زمینه‌ای برای خسارت مالی و جانی به مردم به خصوص در روستا‌ها و مناطق دور افتاده وجود نداشته باشد و هلال احمر نیز باید در آماده باش کامل باشد.

او با تاکید بر لزوم بسیج همه امکانات و خودداری از تعلل ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند همچنین مساله رصد وضعیت موجود نیز باید به خوبی انجام شود.

او با اشاره به لایروبی رودخانه‌های اصلی استان گفت: در زمان باقیمانده باید در صورت نیاز به لایروبی اقدامات لازم انجام شود و اطلاع رسانی دقیق نیز به مردم به خصوص در روستا‌ها انجام شود.

انتهای پیام/س




فرمانداران کرمان برای روز‌های آینده تدابیر لازم را انجام دهند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فرمانداران کرمان برای روز‌های آینده تدابیر لازم را انجام دهند