فرصت برای اخذ اسناد اراضی کشاورزی فراهم شد

مالک اژدری گفت: کشاورزان از فرصت فراهم شده جهت دریافت اسناد مالکیت اراضی خود استفاده نمایند. به گزارش “فت فتو“؛ مالک اژدری فرماندار راور در جلسه ای که با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان داشت گفت: کشاورزان از فرصت فراهم شده جهت دریافت اسناد مالکیت اراضی خود استفاده نمایند. وی افزود: با اخذ سند […]

مالک اژدری گفت: کشاورزان از فرصت فراهم شده جهت دریافت اسناد مالکیت اراضی خود استفاده نمایند.

به گزارش “فت فتو“؛ مالک اژدری فرماندار راور در جلسه ای که با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان داشت گفت: کشاورزان از فرصت فراهم شده جهت دریافت اسناد مالکیت اراضی خود استفاده نمایند.

وی افزود: با اخذ سند اراضی در شهر و روستاها و تثبیت مالکیت توسط مردم و با مساعدت ثبت اسناد و املاک و انجام مراحل قانونی بسیاری از مسائل و مشکلات حل وفصل می گردد.

اژدری در ادامه از زحمات مدیر و کارکنان ثبت اسناد و املاک راور تقدیر وتشکر نمود.

محمودی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز از آمادگی جهت واگذاری اسناد مالکیت خبر داد و افزود: در زمینه واگذاری اسناد اراضی کشاورزان طرحی درحال انجام است که تاپایان سال باید با امکان فراهم شده اکثر کشاورزان اسناد مالکیت خود را دریافت نمایند.

در ادامه جلسه مرتضی کاربخش مدیر اداره ثبت و اسناد املاک شهرستان راور نیز گزارشی از عملکرد اداره ارائه و مدیران ادارات نیز مسائل و مشکلات خود را در زمینه ثبت اسناد مالکیت بیان نمودند.

انتهای پیام/ راور




فرصت برای اخذ اسناد اراضی کشاورزی فراهم شد

منبع:آرمـان
? فرصت برای اخذ اسناد اراضی کشاورزی فراهم شد