فتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار سیرجان از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در بخش زیدآباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. علی یعقوبی پور، امروز، چهارم شهریورماه با بیان اینکه طرح آبرسانی اضطراری به شهر زیدآباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، گفت: به منظور کاهش تنش آبی مربوط […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار سیرجان از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی در بخش زیدآباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

علی یعقوبی پور، امروز، چهارم شهریورماه با بیان اینکه طرح آبرسانی اضطراری به شهر زیدآباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، گفت: به منظور کاهش تنش آبی مربوط به تأمین آب شرب برخی از نقاط شهرستان، طرح اضطراری آبرسانی به شهر زیدآباد و روستاهای متصل به شبکه آب این شهر در دستور کار شرکت آبفای شهرستان قرار گرفت که خوشبختانه با اقدام جهادی، اجرا و به مرحله بهره‌برداری ‏رسید.‏

او با تاکید بر اینکه تامین آب به صورت پایدار در اولویت شهرستان قرار دارد، افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با ظرفیت تامین آب ۲۵ لیتر در ثانیه و اجرای ۲۲۰۰ متر خط انتقال آب و استفاده از دیزل ژنراتور در جهت تامین برق مصرفی چاه به بهره‌برداری رسید که ۴۰۰۰ خانوار از نعمت آب پایدار و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار سیرجان از آغاز عملیات اجرایی بازسازی شبکه‌های آب مجتمع حومه شمالی  خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش هدر رفت و مدیریت مصرف آب شرب، بخشی از شبکه‌های قدیمی مجتمع حومه شمالی با اولویت روستاهای پرجمعیت(محمودآباد و …) به طول ۲۸ هزار متر با  قطر ۶۳ تا ۲۵۰ میلیمتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اصلاح و بازسازی می‌شود.

یعقوبی پور با اشاره به افتتاح چهار پروژه برق رسانی همزمان با هفته دولت در بخش زیدآباد شهرستان سیرجان عنوان کرد: ۳۵ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: امروز در سومین روز از  هفته دولت، چهار پروژه برق رسانی شامل احداث پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و همچنین احداث دو ترانس برق با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در بخش زیدآباد (روستاهای محمودآباد، منصورآباد، اکبرآباد و زردوئیه) در راستای بهبود کیفیت برق تحویلی به مردم، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان، همچنین آیین افتتاح پروژه‌های آسفالت معابر روستایی  و شهر زیدآباد با اعتباری به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان سیرجان برگزار شد.

فرماندار سیرجان در این مراسم نیز گفت: یکی از اقدامات عمرانی اخیر در روستاها که از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه بوده، آسفالت معابر روستایی است که در این راستا در چند ماه گذشته بامشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معابر ۲۵ روستای بخش زیدآباد به طول ۱۳۰ هزار مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علی یعقوبی پور افزود: پروژه آسفالت معابر سطح شهر زیدآباد نیز به طول ۴۵۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری و قیر رایگان وزارت کشور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام




فتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان

منبع: ایـسنا
? فتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح عمرانی و خدماتی در زیدآباد سیرجان