عناوین قهرمانی و سوم لیگ برتر در دست بانوان رکابزن بمی

تیم جوانان کرمان موتورِ بم با کسب ۱۰ نشان طلا به مقام قهرمانی و تیم بزرگسالان با کسب ۵ مدال برنز به مقام سوم لیگ برتر بانوان دست یافت. پس از درخشش موفقیت آمیز تیم دوچرخه سواری بانوان کرمان موتورِ بم در بخش استقامت و جاده لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و […]

تیم جوانان کرمان موتورِ بم با کسب ۱۰ نشان طلا به مقام قهرمانی و تیم بزرگسالان با کسب ۵ مدال برنز به مقام سوم لیگ برتر بانوان دست یافت.

پس از درخشش موفقیت آمیز تیم دوچرخه سواری بانوان کرمان موتورِ بم در بخش استقامت و جاده لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان، این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ماده پیست نیز که با حضور ۱۵ تیم برتر کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، در بخش جوانان با کسب ۱۰ نشان طلا به مقام قهرمانی دست یافت و تیم بزرگسالان با کسب ۵ مدال برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.  

همچنین در این دوره از مسابقات ساناز ایرانمنش با کسب ۷ نشان طلا به عنوان قهرمان قهرمانان و پریناز یعقوبیان با ۱۴ سال سن به عنوان کوچکترین ورزشکار این دوره از مسابقات معرفی شدند.  

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری تیم شرکت کرمان موتورِ شهرستان بم از لحاظ کادر اجرایی، اصول فنی، لیاقت و همچنین دریافت ۱۷ مدال در بخش جاده و پیست به عنوان برترین تیم این دوره از مسابقات معرفی شد.

فت فتو کرمان کرمان




عناوین قهرمانی و سوم لیگ برتر در دست بانوان رکابزن بمی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? عناوین قهرمانی و سوم لیگ برتر در دست بانوان رکابزن بمی