عملیات «وعده صادق» اقدام قانونی و قرآنی بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حملات سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: این اقدام، اقدامی قانونی و قرآنی بود. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حملات سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: این اقدام، اقدامی قانونی و قرآنی بود.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: آنچه که جمهوری اسلامی ایران در حمله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی که از آن‌جا موشک به کنسولگری ما در سوریه پرتاب شده بود هم کار قرآنی و هم کار قانونی بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کنواسیون‌های سازمان ملل این دفاع مشروع را از خود پذیرفته‌اند و در قوانین خود گنجانده‌اند که حمله به مراکز دیپلماتیک هر کشوری حمله به‌خاک آن کشور تلقی می‌شود.

عضو فقهای شورای نگهبان در خصوص مبنای قانونی حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی ابراز کرد: زمانی که این حمله آغاز شد تنها کشورهای مستکبری که حامی رژیم صهیونیستی بودند مانند فرانسه و انگلیس این اقدام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند؛ اما آزادگان دنیا این اقدام را تحسین کردند.

وی در رابطه با مبنای قرآنی این اقدام عنوان کرد: در قرآن کریم در پنج آیه خداوند با صفت « عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ » خوانده شده، یعنی خداوند منتقم است.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: انتقام خداوند مجازات است و به ما گفته‌اند که اخلاق خدا را داشته باشیم؛ بنابراین آنچه که انجام شد یک اقدام قانونی و قرآنی بود و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، اهل شعار نیست، بلکه اهل عمل است و زمانی که می‌گوییم می‌زنیم، این اقدام را انجام می‌دهیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه این اقدام به‌حمدالله مایه وحدت ملت با هر سلیقه‌ای شد، خاطرنشان کرد: این کار، کار موفقی بود که با هماهنگی نیروهای مسلح انجام شد و انجام این اقدام از تدابیر مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا بود.

انتهای خبر/م


عملیات «وعده صادق» اقدام قانونی و قرآنی بود

منبع:آرمـان
? عملیات «وعده صادق» اقدام قانونی و قرآنی بود