عده ای به دنبال احتکار کالاهای مورد نیاز مردم هستند

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال احتکار کالا‌های اساسی مردم هستند گفت: دستگا‌ه های نظارتی بر عرضه کالا‌ها نظارت داشته باشند. حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ریگان گفت:در این روز‌ها مسائلی در رابطه با گرانی مطرح است، گرانی وجود دارد دولت هشت ماه است که کار […]

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال احتکار کالا‌های اساسی مردم هستند گفت: دستگا‌ه های نظارتی بر عرضه کالا‌ها نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ریگان گفت:در این روز‌ها مسائلی در رابطه با گرانی مطرح است، گرانی وجود دارد دولت هشت ماه است که کار را در دست گرفته که همراه است با مشکلات خاصی که از دولت قبل باقی مانده اما دولت مردمی برنامه‌های اقتصادی خوبی را طراحی کرده است ودر حال اقدام می‌باشند.

امام جمعه موقت ریگان می گوید: دولت بدهی‌های دولت قبل را پرداخت نموده است و فشار زیادی را پارسال پشت سر نهاده است ودر سال جدید برنامه اقتصادی خودش را شروع کرده است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال احتکار کالا‌های اساسی مردم هستند گفت: دستگا‌ه های نظارتی بر عرضه کالا‌های اساسی نظارت داشته باشند تلاطمی که امروز وجود دارد در بازار فروکش خواهد کرد.

امام جمعه موقت ریگان با تقدیر از خدمات دولت مردمی در زمینه واکسیناسیون گفت: با اقدامات به موقع امروز شاهد کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر به ۷ نفر هستیم.

به گفته حجت الاسلام غضنفرآبادی باید دولت را کمک کرد وبه دولت اعتماد نمود دشمن در صدد ایجاد یاس وناامیدی در بین مردم است امروز تضعیف دولت یک خیانت به ایران و ایرانی است.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه عده‌ای منافق هستند که دنبال پیشرفت ایران اسلامی نمی‌باشند گفت: عده‌ای در پازل دشمن قرار می‌گیرند وفریب می خورند مسائل اقتصادی زمان بر است و دولت دلسوزانه کار خود را پیش می‌برد.

فت فتو کرمان کرمان




عده ای به دنبال احتکار کالاهای مورد نیاز مردم هستند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? عده ای به دنبال احتکار کالاهای مورد نیاز مردم هستند