عبدالله ویسی: به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما، نیمه دوم با من!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در ۸۰ درصد بازی‌ها را در نیمه دوم برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده‌ایم. در این مسابقه به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما و نیمه دوم با ما. به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی صنعت […]

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در ۸۰ درصد بازی‌ها را در نیمه دوم برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده‌ایم. در این مسابقه به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما و نیمه دوم با ما.

به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل مس رفسنجان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانستیم که یک بازی سخت را پیش رو داریم و کاملاً می‌دانستیم که چه می‌خواهیم. می‌دانستیم تیم مس بسیار شجاعانه و خوب بازی می‌کند. بازی بسیار تاکتیکی را مقابل تیم خوب انجام دادیم. بچه های ما سنگ تمام گذاشتند و با قلب خود در مسابقه بازی کردند. روزنه‌ها را بستیم و یک مقدار هم خوش شانس بودیم که گل نخوردیم اما آنقدر شجاعانه بازی کردیم که توانستیم ۲ بر صفر به پیروزی برسیم. به بچه‌ها و مردم آبادان تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به مساوی هم راضی بودیم اما بردیم!

او در این‌باره که مس رفسنجان همان‌گونه که شما آنالیز کرده بودید پیش رفت، گفت: ما در ۸۰ درصد بازی‌ها را در نیمه دوم برده‌ایم یا مساوی کرده‌ایم، اما متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده‌ایم. در این مسابقه به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما و نیمه دوم با ما. خوشبختانه نیمه اول گل نخوردیم و در ادامه گل هم زدیم و بردیم. و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.  امروز مس تمام راه‌ها را برای گلزنی امتحان کرد، اما ما در دفاع شجاعانه‌تر بازی کردیم و بهتر بودیم. حتی به مساوی بدون گل هم راضی بودیم چون می‌خواستیم امروز گل نخوریم. گل نخوردیم و بازی را هم بردیم.

  • بیشتر بخوانید

مس رفسنجان صفر – صنعت نفت آبادان ۲ + ویدیوی گل‌ها

ویسی درباره میزبانی مس نیز گفت: میزبانی فوق‌العاده بود و بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند. ورزشگاه کیفیت خوبی داشت و تبریک به مسئولان که این ورزشگاه را احداث کردند. امیدوارم ما آبادانی‌ها هم یاد بگیریم که چنین ورزشگاه‌هایی بسازیم.

انتهای پیام




عبدالله ویسی: به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما، نیمه دوم با من!

منبع: ایـسنا
? عبدالله ویسی: به بچه‌ها گفتم نیمه اول با شما، نیمه دوم با من!