عامل قتل جوان ۲۴ ساله اناری کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان انار-کرمان از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک جوان ۲۴ ساله کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”صادق نیک نفس”در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی اعلام موردی مبنی بر گم شدن یک پسر جوان در یکی از […]

فرمانده انتظامی شهرستان انار-کرمان از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک جوان ۲۴ ساله کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”صادق نیک نفس”در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی اعلام موردی مبنی بر گم شدن یک پسر جوان در یکی از روستاهای شهرستان انار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا در پی تماس مردم با ۱۱۰مبنی بر مشاهده تعدادی پوکه در یک نقطه خارج از محدوده شهر و با حضور ماموران در این مکان مشخص شد جنازه همان فردی که چند روز قبل مفقود شده بود در نزدیکی این محل دفن شده و این فرد با شلیک چند گلوله به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان کرد: در این رابطه با بررسی ها و اقدامات تخصصی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی هویت قاتل مشخص و این فرد کمتر از ۴۸ ساعت به همراه یک قبضه کلت و تعدادی فشنگ دستگیر شد و به عمل مجرمانه خود مبنی بر قتل این جوان به سبب خصومت قبلی و وقوع تنش و نزاع با مقتول اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




عامل قتل جوان ۲۴ ساله اناری کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

منبع:آرمـان
? عامل قتل جوان ۲۴ ساله اناری کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد