عاشورای حسینی در کرمان پایتخت مقاومت

شور عزاداری‌های عاشورای حسینی در کرمان به اوج رسیده ومردم پایتخت مقاومت، یکی از بزرگترین و با اجرترین مستحبات را درکنار واجب حفظ جان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌دهند. به گزارش فت فتو، شیفتگان مکتب حسینی در جای جای دیار کریمان همچون مردم دیگر نقاط کشور با پیروی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، با […]

شور عزاداری‌های عاشورای حسینی در کرمان به اوج رسیده ومردم پایتخت مقاومت، یکی از بزرگترین و با اجرترین مستحبات را درکنار واجب حفظ جان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌دهند.

به گزارش فت فتو، شیفتگان مکتب حسینی در جای جای دیار کریمان همچون مردم دیگر نقاط کشور با پیروی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، با رعایت شیوه‌نامه های ستاد ملی کرونا، آیین‌های عزاداری سید و سالار شهیدان و خاندان اهل بیت (علیهم اسلام) را برگزار و بر بزرگترین پیام عاشورا، آزادگی، مقابله با باطل و ایستادگی در برابر ظالم تاکید می کنند.

ارادتمندان اهل بیت(علیهم اسلام) به یاد مظلومیت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش آیینهای عزاداری و سوگواری در فضای باز حسینیه ها، کوچه‌ها و حیاط منازل برپا کرده  و و عشق و ارادت خود را به اهل بیت علیهم السلام، به نمایش گذاشته اند.

در شهر کرمان هم آیین های عزاداری عاشورا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز از جمله گلزار شهدا کرمان در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، در حال برگزاریست.

دانلود

کد ویدیو




عاشورای حسینی در کرمان پایتخت مقاومت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? عاشورای حسینی در کرمان پایتخت مقاومت