ظرفیت های گردشگری استان کرمان معرفی نشده اند

کرمان_ استاندارکرمان گفت: این استان به لحاظ گردشگری ظرفیت‌هایی بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد که معرفی و شناخته نشده‌اند. به گزارش نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار، صبح چهارشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان که با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد گفت: استان کرمان به لحاظ گردشگری ظرفیت‌هایی […]

کرمان_ استاندارکرمان گفت: این استان به لحاظ گردشگری ظرفیت‌هایی بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد که معرفی و شناخته نشده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار، صبح چهارشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان که با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد گفت: استان کرمان به لحاظ گردشگری ظرفیت‌هایی بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد که معرفی و شناخته نشده‌اند.

وی با بیان اینکه گردشگری استان زیر سایه ظرفیت‌های معدنی و صنعتی پنهان شده است، افزود: منطقه کویری شهداد به تنهایی برای رونق بازار گردشگری استان کافی است و می‌تواند رویدادهای خاص گردشگری را جذب کند.

استاندار کرمان افزود: با افزایش زیرساخت‌های گردشگری می‌توانیم خدمات بیشتری در این حوزه انجام دهیم، ضمن اینکه اگر ظرفیت‌های استان معرفی شود، شاهد حضور مهمانان بیشتری خواهیم بود و اقتصاد استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فداکار، تصریح کرد: تقارن ماه رمضان و تعطیلات نوروزی امسال بر میزان و شکل مسافرت‌ها تاثیر خواهد داشت، معذورات و مراعات مسائل شرعی وجود دارد و باید با حفظ هنجارها، گردش‌های داخل و خارج استان را انجام داد و بر همین اساس طراحی‌هایی در حوزه اسکان و مکان‌های گردشگری صورت گرفته است.

استاندارکرمان از راه‌اندازی بزرگترین مجموعه رفاهی بین‌راهی استان کرمان در بیاض شهرستان انار خبر داد و گفت: راه‌اندازی و تقویت مجتمع‌های بین راهی می‌تواند کمک کننده باشد، بوم‌گردی‌ها نیز ظرفیت خوبی هستند، با معرفی رویدادهای خاص در زمینه گردشگری می‌توانیم رتبه استان را در این زمینه افزایش دهیم.

فداکار، با اشاره به کمبود پروازهای داخلی استان گفت: مشکلات پروازها نیز درحال بررسی است و شرکت هواپیمایی ماهان قرار است بعد از عیدنوروز، تعداد پروازها را اضافه کند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که استان کرمان مسافر زیادی دارد و پروازهای فعلی جوابگو نیست، امیدواریم با افزایش ظرفیت بعد از عید بتوانیم در این زمینه مشکل را حل کنیم.

کد خبر ۶۰۴۷۸۵۸




ظرفیت های گردشگری استان کرمان معرفی نشده اند

منبع: مــهر
? ظرفیت های گردشگری استان کرمان معرفی نشده اند