ظرفیتهای گردشگری کویر در کرمان مورد توجه قرار گیرد

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه پس از سالها بهسازی جاده شهداد در دولت سیزدهم کلنگ زنی شد، گفت: ظرفیتهای گردشگری کویر باید توسعه یابد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین علیدادی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز بهسازی جاده شهداد به نهبندان گفت: با همت دولت انقلابی کار بازسازی و بهسازی […]

کرمان – امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه پس از سالها بهسازی جاده شهداد در دولت سیزدهم کلنگ زنی شد، گفت: ظرفیتهای گردشگری کویر باید توسعه یابد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین علیدادی ظهر دوشنبه در مراسم آغاز بهسازی جاده شهداد به نهبندان گفت: با همت دولت انقلابی کار بازسازی و بهسازی این جاده که چند سال قبل دچار سیلاب شد آغاز شده است و این امر می‌توان منجر به توسعه شهداد که از مناطق محروم استان است شود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری در استان کرمان گفت: کویر یکی از مهمترین این پتانسیل‌ها است که ۲۰ درصد از مساحت استان نیز کویر است و بخش زیادی از کویر لوت در استان کرمان قرار گرفته است.

امام جمعه کرمان افزود: ثبت جهانی این کویر نشان از اهمیت آن دارد و توجه به گردشگری در این منطقه می‌توان به توانمندی مردم منطقه ختم شود که بسیار مهم است.

وی افزود: در کنار اهمیت گردشگری این جاده از اهمیت بسیار بالای ارتباطی برخوردار است و در شرق کشور بسیار مهم محسوب می‌شود.

کد خبر ۵۵۰۷۸۶۴




ظرفیتهای گردشگری کویر در کرمان مورد توجه قرار گیرد

منبع: مــهر
? ظرفیتهای گردشگری کویر در کرمان مورد توجه قرار گیرد