طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: «طرح کتابخانه‌گردی در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه‌های استان کرمان برگزار می‌شود». به گزارش فت فتو؛ احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان بیان کرد: «هدف از برگزاری این طرح حضور مردم و مسئولان در کتابخانه‌ها و […]

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: «طرح کتابخانه‌گردی در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه‌های استان کرمان برگزار می‌شود».

به گزارش فت فتو؛ احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان بیان کرد: «هدف از برگزاری این طرح حضور مردم و مسئولان در کتابخانه‌ها و آشنایی و اطلاع از فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی، توجه دادن عموم مردم به کتابخانه به‌عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار و استفاده از ظرفیت گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و اصحاب فرهنگ و هنر برای دعوت عموم مردم به کتابخوانی و حضور در کتابخانه‌ها است».

وی افزود: «این برنامه فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و خدمات کتابخانه‌های عمومی است».

وفائی با اشاره به برنامه‌ها و خدمت کتابخانه‌های عمومی گفت: «کتابخانه‌های عمومی وظیفه‌ی مهم آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی مناسب برای ارتقای سرانه‌ی مطالعه و ترویج کتابخوانی و تحقق عدالت در دسترسی به کتاب و کتابخانه را برعهده دارند».

وی از پذیرش عضویت رایگان در تاریخ ۱۷ اسفند در کتابخانه‌ها خبر داد و اظهار کرد: «با بازگشت کتاب‌های امانت گرفته شده به کتابخانه‌ها از تاریخ ۱۱ اسفند تا ۲۸ اسفندماه، جرایم دیرکرد برگشت کتاب در کتابخانه‌ها نیز بخشیده می‌شود».

انتهای پیام




طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های کرمان برگزار می‌شود

منبع: بــرنا
?
طرح کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های کرمان برگزار می‌شود