ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منوجان

فرماندار شهرستان منوجان راه‌اندازی مرکز خرید گندم را در شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی ضروری دانست و گفت: با راه‌اندازی این مرکز کشاورزان می‌توانند به‌راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می‌یابد.  به گزارش نذیر کرمان از منوجان، جمشید سراجی امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهرستان خدمات […]


فرماندار شهرستان منوجان راه‌اندازی مرکز خرید گندم را در شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی ضروری دانست و گفت: با راه‌اندازی این مرکز کشاورزان می‌توانند به‌راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می‌یابد.

 به گزارش نذیر کرمان از منوجان، جمشید سراجی امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهرستان خدمات شبکه تعاون روستایی را قابل تقدیر دانست و راهکارهایی برای بهبود خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان ارائه کرد.

فرماندار شهرستان منوجان بر ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز کشاورزان می‌توانند به‌راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می‌یابد و در این زمینه مجموعه فرمانداری آمادگی کامل با تعاون روستایی جهت همکاری در راه‌اندازی مرکز خرید دارد.

 در ادامه محمد بلندنظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان به تشریح زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند شبکه پرداخت و بیان داشت: سازمان تعاون روستایی به‌عنوان یکی از بازوان پرتوان وزارت جهاد، وظیفه تأمین موجبات پیشرفت، گسترش و تقویت تعاون و توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی و بازرگانی و خدمات تعاونی است و بهترین متولی و مجری برای خریدهای تضمینی محصولاتی همچون محصول استراتژیک و راهبردی گندم این شبکه مردمی است.

 وی با اعلام آمادگی سازمان تعاون روستایی جنوب استان کرمان در بحث تجهیز مرکز خرید گندم افزود: این مدیریت و شبکه تعاون روستایی پیگیری و تجهیز راه‌اندازی مراکز خرید را براساس سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در دستور کار دارد و برای شهرستان منوجان هم یک مکان موقت پیشنهاد دارد که در صورت تایید توسط ادارات مربوطه اقدامات تجهیز آن تا زمان شروع خرید گندم صورت گیرد و پیگیر آن هستیم در سنوات بعدی با اخذ اعتبار یک مرکز خرید دائمی و چند منظوره احداث کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منوجان

منبع: فــارس
? ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منوجان