ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده ۱۳۶۷ خودرو در کرمان

نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان بر ضرورت ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از مزایده ۱۳۶۷ خودرو خبر داد.  مهدی بخشی امروز سوم مهرماه در آیین افتتاحیه بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در کرمان بیان کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان بر ضرورت ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از مزایده ۱۳۶۷ خودرو خبر داد. 

مهدی بخشی امروز سوم مهرماه در آیین افتتاحیه بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در کرمان بیان کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت و هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین بخشی توانسته‌ایم در کمترین زمان ممکن مزایده خودرویی بسیار بزرگی در دو مرحله برگزار کنیم.  

وی افزود: طبق دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌ها و کمک استاندار و رئیس کل دادگستری استان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مزایده اول فروش خودروهایی که حامل مواد مخدر بودند، صورت گرفت و اکنون نیز تعداد ۱۳۶۷ خودرو اعم از خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت به مزایده گذاشته خواهند شد. 

مدعی العموم در مرکز استان کرمان یکی از اهداف اصلی دستگاه قضایی، فراجا و سربازان گمنام امام زمان را در عرصه مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر دانست و تأکید کرد: تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها در دستور کار قضایی است تا خودروها اینچنین روی هم تلمبار نشوند.

وی افزود: عرضه خودروهای توقیفی حاصل چندین سال مبارزه با مواد مخدر است که تعیین تکلیف این خودروهای مرتبط با حمل و قاچاق مواد مخدر به صورت ویژه‌تری دنبال می‌شود به گونه‌ای که نه بیت‌المال متضرر شود و نه با تضییع و یا کاهش ارزش خودروها مواجه شویم. 

بخشی یادآور شد: تا زمانی که وضعیت خودرو در دستگاه قضایی مشخص نشود، به مرحله مزایده نمی‌رسد و همکاران ما در دستگاه قضایی چه با دستور فروش و چه با صدور حکم قطعی، زمینه برگزاری مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر را فراهم می‌نمایند.

انتهای پیام




ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده ۱۳۶۷ خودرو در کرمان

منبع: ایـسنا
? ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در اولویت است/ مزایده ۱۳۶۷ خودرو در کرمان