صنعت گردشگری را از مغفول بودن درآورید

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: باید صنعت گردشگری استان کرمان از مغفول ماند بیرون آورد و به آن رونق داد. محمدمهدی فداکار ظهر امروز سوم خردادماه در آئین پاسداشت نیم قرن دستاوردهای میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به ظرفیت های میراث فرهنگی استان با برشمردن آثار ثبت شده استان کرمان در یونسکو ادامه داد: […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: باید صنعت گردشگری استان کرمان از مغفول ماند بیرون آورد و به آن رونق داد.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز سوم خردادماه در آئین پاسداشت نیم قرن دستاوردهای میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به ظرفیت های میراث فرهنگی استان با برشمردن آثار ثبت شده استان کرمان در یونسکو ادامه داد: استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی نیز دارد و مسئولین هدایایی که به مهمانان می دهند باید تولیدی کرمان باشند.

استاندار کرمان بر لزوم استفاده از تجربیات سایر استان ها در راستای رونق صنعت گردشگری عنوان کرد: کنارصندل به تنهایی یک ظرفیت بسیار بزرگ گردشگری است.

به گزارش فت فتو، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز گفت: در استان کرمان ۴۵ پروژه در حوزه میراث فرهنگی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری آثار باستانی به تنهایی برعهده این اداره کل نیست، اظهار کرد: باید سایر دستگاه ها در این زمینه با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری کنند.

انتهای پیام




صنعت گردشگری را از مغفول بودن درآورید

منبع: ایـسنا
? صنعت گردشگری را از مغفول بودن درآورید