صبحگاه عهدسربازی در سراسر یگان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود

معاون اجرایی ارتش از برگزاری مراسم عهد سربازی به صورت مشترک در یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور خبر داد. به گزارش اینا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور در […]

معاون اجرایی ارتش از برگزاری مراسم عهد سربازی به صورت مشترک در یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اینا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور در تهران، بندرعباس و کلیه مراکز استان و شهرستان‎ها برگزار خواهد شد و برخی تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح به نمایش درخواهد آمد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: دوم مهر ماه سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) است. امسال بنا بر هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک عهد سربازی با حضور جمعی از کارکنان ارتش، سپاه، فراجا و بسیج با محوریت مسجد جمکران در قم به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور فرماندهان عالی‌رتبه، مقامات کشوری و لشکری، روحانیون و مردم برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: همزمان با مراسم متمرکز عهد سربازی در جمکران، این صبحگاه‌مشترک در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت عهدنامه سربازی کارکنان پایور و وظیفه با حضرت صاحب‌الزمان(عج) و ولی‌امر مسلمین، اجرای سرود با محتوای انتظار، وحدت و سربازی و… از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم‌ عهد سربازی است.

وی در پایان عنوان کرد: سال پیش، بنا به تدبیر فرماندهی کل ارتش همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) صبحگاه مشترک به منظور تجدید عهد سربازی با حضرت صاحب‌الزمان(عج) و تبیین و تشریح جایگاه امامت و ولایت در تمامی یگان‌های ارتش برگزار شد.

انتهای پیام




صبحگاه عهدسربازی در سراسر یگان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? صبحگاه عهدسربازی در سراسر یگان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود