شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه، شکستی تاریخی بود

صباح زنگنه با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، شکست تاریخی بود، گفت: سپهبد شهید سلیمانی در طول این مدت عملا پشتیبان حزب الله از سوی جموری اسلامی ایران، انتقال دهنده پیام مقام معظم رهبری و همچنین تأمین کننده نیازهای مقاومت حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی بود. به گزارش فت فتو؛ […]

صباح زنگنه با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، شکست تاریخی بود، گفت: سپهبد شهید سلیمانی در طول این مدت عملا پشتیبان حزب الله از سوی جموری اسلامی ایران، انتقال دهنده پیام مقام معظم رهبری و همچنین تأمین کننده نیازهای مقاومت حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش فت فتو؛ صباح زنگنه در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین یک مسئله اسلامی است، گفت: اشغالگری قدس شریف و فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی، ظلم آشکار، تجاوز و تعدی به حقوق یک ملت محسوب می شود.


این کارشناس مسائل بین المللی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دارای سیاست های نژاد پرستی نسبت به تمامی نژادها و توسعه طلبی و اشغالگری سرزمین ملت های دیگر است و این مسئله در فلسطین اشغالی به صورت بسیار بزرگ و آشکار اتفاق افتاده است.


وی با بیان اینکه توسعه طلبی رژیم صهیونیستی در هیچ مرزی توقف نداشته و ندارد، ابراز کرد: مردم لبنان، مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه برای نخستین بار در تاریخ اسرائیل که چندین جنگ را علیه همسایگان فلسطین راه انداخته بود، رژیم صهیونیستی را به شکست مفتضحانه ای مجبور کردند و در نهایت سازمان ملل، آمریکا و سایر کشورها مجبور به ایجاد آتش بس شدند؛ این در حالی است که در جنگ های دیگر، کشورهای همسایه به سراغ سازمان ملل می رفتند و درخواست آتش بس می کردند.


زنگنه با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، شکست تاریخی بود، اظهار کرد: موفقیت حزب الله لبنان در این عرصه بسیار درخشان بود و  سپهبد شهید سلیمانی در طول این مدت عملا پشتیبان حزب الله از سوی جموری اسلامی ایران، انتقال دهنده پیام مقام معظم رهبری و همچنین تأمین کننده نیازهای مقاومت حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی بود.


این کارشناس مسائل بین المللی تصریح کرد: با رفت و آمدهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در طول آن مدت علی رغم وجود خطرها، درگیری ها و ریسک ها، اما توانست مقاومت را حفظ، حلقه ارتباط را برقرار و شکست بزرگ و گسترده ای را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کند.


وی در پایان با اشاره به مطالب فوق خاطر نشان کرد: این نقش را مردم لبنان، منطقه و تمامی مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی نظامی و غیر نظامی ثبت کردند و آن را به عنوان موفقیت عظیم مقاومتی تلقی کردند.


انتهای پیام/



منبع:دانــا
? شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه، شکستی تاریخی بود