شکست شاگردان بهروز عطایی مقابل مدافع قهرمانی والیبال/"قرا" امتیازآورترین بازیکن شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت پلی‌آف لیگ والیبال به برتری رسید. به گزارش فت فتو، دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، چهارشنبه، ۴ اسفند با رویارویی تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل به پایان رسید.   نماینده سیرجان که مدافع عنوان […]

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت پلی‌آف لیگ والیبال به برتری رسید.

به گزارش فت فتو، دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، چهارشنبه، ۴ اسفند با رویارویی تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل به پایان رسید.  

نماینده سیرجان که مدافع عنوان قهرمانی است، موفق شد سه بر یک لبنیات هراز آمل را شکست بدهد. این تیم در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. ست سوم این دیدار هم با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان بهروز عطایی در آمل به پایان رسید.

“رضا قرا” از لبنیات هراز آمل با کسب ۲۶ امتیاز، به عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، در تیم فولاد سیرجان هم مجتبی قلی‌زاده با ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن بود. 

دیدار برگشت این دو تیم جمعه، ۶ اسفند از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.  

 پیکان، شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، پاس گرگان، مقاومت شهداب یزد، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل هشت تیم‌ حاضر در پلی‌آف هستند که تیم‌های پیکان، اصفهان، شهداب و فولاد سیرجان در دور رفت مقابل رقبای خود به برتری رسیدند. 

انتهای پیام 




شکست شاگردان بهروز عطایی مقابل مدافع قهرمانی والیبال/"قرا" امتیازآورترین بازیکن شد

منبع: ایـسنا
? شکست شاگردان بهروز عطایی مقابل مدافع قهرمانی والیبال/"قرا" امتیازآورترین بازیکن شد