شوق دیدار رهبر انقلاب از زبان شهروند فهرجی

یکی از شهروندان فهرجی‌ که روز گذشته توفیق دیدار با رهبر انقلاب نصیبش شده بود، طی گفتگو با خبرنگار ما، از شوق خود در دیدار با معظم له می‌گوید. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ مهدی محمدآبادی ساکن روستای رحمت‌آباد فهرج که از خانواده معظم و معزز شهدا می‌باشد، با ابراز خرسندی از دیدار با […]

یکی از شهروندان فهرجی‌ که روز گذشته توفیق دیدار با رهبر انقلاب نصیبش شده بود، طی گفتگو با خبرنگار ما، از شوق خود در دیدار با معظم له می‌گوید.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ مهدی محمدآبادی ساکن روستای رحمت‌آباد فهرج که از خانواده معظم و معزز شهدا می‌باشد، با ابراز خرسندی از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: همیشه آرزو می‌کردم روزی خداوند توفیق دیدار با رهبر عزیزتر از جان را نصیبم‌ کند که روز گذشته، آرزویم محقق شد‌.

 
وی افزود: من روز گذشته توانستم از نزدیک رهبر عزیزم را زیارت کنم؛ نورانیتی که در چهره آقا دیدم غیر قابل وصف است.
 
محمدآبادی پیرامون محورهای سخنان رهبر انقلاب اظهار‌ کرد: تمامی بخش‌های بیانات آقا دلنشین بود و همه حاضرین با جان و دل به سخنان رهبر عزیزمان گوش فرا دادند.
 
وی که در دیدار با رهبر انقلاب، شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر داد، در این رابطه بیان کرد: من یک نیروی انقلابی و خانواده شهید هستم و اکثر مراسمات انقلابیون شعار سرمیدهم؛ وقتی خبر شدم که می‌خواهم به دیدار آقا بروم از خداوند خواستم که به من فرصتی بدهد بتوانم به نمایندگی از خانواده شهدا و مردم فهرج در مقابل رهبر عزیزمان برای نابودی دشمنانش شعار سر بدهم که توفیق شد و من توانستم در مقابل آقا این شعار را فریاد بزنم.
 
این شهروند فهرجی در رابطه با این که چه کسی خبر دیدار با رهبر انقلاب را به شما داد بیان کرد: بنده توسط فرمانده حوزه شهید رجایی معرفی شدم و وقتی خبر دیدار با رهبر را به من داد واقعا از خوشحالی اشک‌ شوق بر چشمانم جاری شد.

انتهای خبر/فهرج

منبع: دارالوحدت فهرج
 




شوق دیدار رهبر انقلاب از زبان شهروند فهرجی

منبع:آرمـان
? شوق دیدار رهبر انقلاب از زبان شهروند فهرجی