شهرداران محله، مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند

احمد محمدی گفت: شهرداران محله مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند و اجرای طرح شهرداران محله در واقع استفاده از خرد جمعی در حل مسائل و مشکلات جامعه است. احمد محمدی شهردار کوهبنان در گفتگو با فت فتو؛ ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر تعاون و همکاری و […]

احمد محمدی گفت: شهرداران محله مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند و اجرای طرح شهرداران محله در واقع استفاده از خرد جمعی در حل مسائل و مشکلات جامعه است.

احمد محمدی شهردار کوهبنان در گفتگو با فت فتو؛ ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر تعاون و همکاری و همدلی در انجام کارهای خوب گفت: شهرداران محله مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند و اجرای طرح شهرداران محله در واقع استفاده از خرد جمعی در حل مسائل و مشکلات جامعه است که یقینا برون رفت جامعه از مشکلات از طریق تعاون مشارکت و خرد میسر می شود.

وی افزود:در وصف خصوصیات جامعه آرمانی اسلامی،  به “امرهم شورا بینهم”یعنی  مشورت کردن در امور، بسیار تاکید وسفارش شده است که در واقع طرح شهرداران محله در راستای این مهم اجرا شده است.

احمدمحمدی ضمن بیان اینکه شهرداران محله در حل مشکلات شهری نقش ارزنده ای دارند گفت:امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب شهرداران محله بتوانیم در مبحث مدیریت و توسعه شهری و ارائه خدمات همگانی موفق عمل کنیم‌.

وی ضمن اشاره به مشکلات شهری و مطالبات زیاد مردمی در مقابل منابع مالی و اعتبارات محدود بیان کرد: مدیریت شهری در واقع مدیریت مالی درست و الویت بندی پروژهای مختلف بر اساس منابع مالی است.

وی افزود: تلاش داریم در مدیریت شهری با یک مدیریت مالی درست و با درنظرگرفتن تمامی محدودیت ها،با تسهیل قوانین و فرآیندهای قانونی در راستای تحقق خواسته های مردمی و رفاه حال شهروندان گام های مفیدی برداریم.

شهردار کوهبنان ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف فنی عمرانی، فرهنگی اجتماعی، اداری و مالی  عنوان کرد: ارتقای درجه شهرداری پس از ۲۵ سال، افزایش ۷۵ درصدی بودجه سال جاری، پوشش هزینه های شهرداری در مبحث فنی و عمرانی از طریق راه اندازی کارخانه آسفالت و راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی ،ساماندهی کادر اداری و جلوگیری از برگشت و حذف اعتبارات و رفع مشکلات قراردادها به ویژه قرارداد مربوط به بهسازی بوستان مقبره آخوند و شروع فرآیند تکمیل پروژه،  از جمله اقدامات مهم شهرداری در چهارماهه اخیر بوده است.

​محمدی ضمن اشاره به پروژه های در دستور کار شهرداری گفت: زیرسازی و آسفالت سه معبر اصلی در راستای ساماندهی گره های ترافیکی و تسهیل ترافیک شهر در دست اقدام می باشد و تعریص معابر ،جدول گذاری ،فرش موزائیک پیاده روها، اتمام پروژه بوستان مقبره آخوند و بهسازی و زیباسازی بوستان خواجه خضر و پارک جنگلی در راستای توسعه صنعت گردشگری از جمله پروژه هایی است که در دستو کار شهرداری قرار دارد.

تدوین آئین نامه اجرایی آسفالت محلات با الویت مناطق بافت فرسوده با تشکیل کمیته ای متشکل از رییس شورا، معاون فنی و شهرسازی،حراست و مسئول مالی و چهار نفراز شهرداران محله از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/کوهبنان
 




شهرداران محله، مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند

منبع:آرمـان
? شهرداران محله، مظهر مشارکت مردم در مدیریت و توسعه شهری هستند