شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان کرمان به ۶ نفر رسید

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از مصدوم شدن شش نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری استان کرمان خبر داد. محمد صابری در گفت‌وگو با نذیر کرمان، اظهار کرد: تا ساعت ۲۴ امشب، شش نفر در استان کرمان در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند. وی به تشریح حوادث پرداخت و گفت: اولین مصدوم پسر بچه ۱۴ ساله در شهرستان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از مصدوم شدن شش نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری استان کرمان خبر داد.

محمد صابری در گفت‌وگو با نذیر کرمان، اظهار کرد: تا ساعت ۲۴ امشب، شش نفر در استان کرمان در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند.

وی به تشریح حوادث پرداخت و گفت: اولین مصدوم پسر بچه ۱۴ ساله در شهرستان راور بود که در منزل باروت تفنگ ترقه‌ای به همراه گوگرد کبریت در شیشه ریخته و در حال تکان دادن شیشه بوده، که شیشه منفجر می‌شود و باعث سوختگی خفیف در نواحی مچ دست و دست، پارگی سطحی دست، سوختگی ناحیه دور چشم و تاری دید وی شده است که در اتاق عمل ترمیم عروق آسیب دیده و پارگی لاله گوش انجام شد و هم اکنون جهت ادامه درمان در حال انتقال به بیمارستان باهنر کرمان است.

رئیس اورژانس کرمان از دومین حادثه سخن به میان آورد و تصریح کرد: یک مرد ۱۶ ساله در شهرستان شهربابک دچار  سوختگی در ناحیه چشم شده است که در بخش جراحی جهت ادامه روند درمان بستری است.

وی افزود: در شهرستان شهربابک یک مرد ۱۵ ساله تقریباً دچار چهار درصد سوختگی درجه یک در نواحی دو دست شده است و جهت ادامه روند درمان در بخش بستری لست.

صابری در ادامه بیان کرد: در شهرستان کرمان آقای ۳۷ ساله مشکوک به شکستگی ساق پای راست در اثر پریدن از روی آتش در بیمارستان شهید باهنر  بستری است.

وی از مصدوم شدن یک خانم در شهرستان کرمان خبر داد و افزود: این خانم ۲۷ ساله دچار سوختگی‌های خفیف در نواحی کتف، بازوها، ساق پا و صورت شده بود که پس از پانسمان از بیمارستان شفا ترخیص شد.

رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: پسر بچه ۱۳ ساله‌ای در شهرستان کرمان به علت انفجار ترقه در دست و آسیب جزئی ناحیه صورت و چشم‌ها که به دلیل کبودی صورت و تاری دید در اورژانس بیمارستان شفا تحت نظر است.

انتهای پیام




شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان کرمان به ۶ نفر رسید

منبع: ایـسنا
? شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان کرمان به ۶ نفر رسید