شغلی که انسان را به انسانیت می‌رساند؛ پرستاریست

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان معتقد است که شغل پرستاری، شغلی است که انسان را به انسانیت می‌رساند. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز ۱۰ آذرماه در آئین تجلیل از پرستاران نمونه، گفت: دین اسلام نه دین زنانه و نه مردانه است بلکه دین کاملا انسانی است لذا همه ارزش […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان معتقد است که شغل پرستاری، شغلی است که انسان را به انسانیت می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز ۱۰ آذرماه در آئین تجلیل از پرستاران نمونه، گفت: دین اسلام نه دین زنانه و نه مردانه است بلکه دین کاملا انسانی است لذا همه ارزش و اهمیت خود را به انسانیت داده است.

به گفته او، در نگاه دینی چهره‌های اسوه هم در بین مردان و هم بانوان فراوان وجود دارد.

“همه شخصیت، احترام و واقعیت انسان به روحیه و رویه است و شغل پرستاری از این نوع شغل هاست و انسان را به انسانیت می‌رساند.” این بخش دیگری از سخنان امام جمعه کرمان در جمع پرستاران گفت.

علیدادی‌سلیمانی صبر، استقامت، ایثار و اخلاق را از ویژگی‌های شغل پرستاری برشمرد و عنوان کرد: زندگی پرستار عجین با ایثار و از خودگذشتگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، می‌گوید: اگر بسیاری از خدمت‌رسانی و ایثار پرستاران دیده نمی‌شود اما این فداکاری‌ها از دید خداوند مخفی نمی‌ماند.

به گزارش فت فتو، مهدی هاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: در دوران کرونا، جامعه پرستاری خودش را به خوبی نشان داد و در تاریخ ایران فداکاری این قشر در این دوران ماندگار خواهد ماند.

به گفته او، پرستار رابط ارزشمندی بین بیمار و پزشک و سلامتی است و باید قدر این شغل را دانست.

انتهای پیام




شغلی که انسان را به انسانیت می‌رساند؛ پرستاریست

منبع: ایـسنا
? شغلی که انسان را به انسانیت می‌رساند؛ پرستاریست