شریعتی: لزوم حل مشکل ۲۷ ساله زمین‌های جهاد در زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: بیش از هزار نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه‌گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین کردند که باید این زمین‌ها هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شوند. به گزارش فت فتو از کرمان، با درخواست عفت شریعتی، نماینده مردم زرند […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: بیش از هزار نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه‌گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین کردند که باید این زمین‌ها هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شوند.

به گزارش فت فتو از کرمان، با درخواست عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان، جلسه پیگیری رفع مشکلات زمین‌های واگذار شده توسط جهاد کشاورزی زرند در سازمان جهاد کشاورزی کرمان برگزار شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در این جلسه اظهار کرد: پس از ۲۷ سال از واگذاری زمین به مردم زرند عدم تعیین‌تکلیف این زمین‌ها قابل قبول نیست و مدیران نباید توپ را در زمین دیگری بیندازند.
عفت شریعتی افزود: بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم زرند ۲۷ سال پیش با سختی و با امید سرمایه‌گذاری و یا داشتن مسکن مناسب اقدام به خرید زمین کردند که متاسفانه تخلفات سال‌های گذشته مدیران دامن مردم ما را گرفته و موجب ضرر مالی بزرگی به آنها شده است.

وی ادامه داد : این مسأله به هر نحو ممکن باید حل شود و هرگونه اقدام که نیاز است ما از تهران و به کمک دولت انجام خواهیم داد که امید از دست رفته مردم برگردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان ادامه داد: ما خواستار تشکیل جلسه حقوق بیت‌المال در زرند هستیم تا از طریق این جلسه صدای مردم به مدیران مربوطه برسد و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





شریعتی: لزوم حل مشکل ۲۷ ساله زمین‌های جهاد در زرند

منبع: فــارس
? شریعتی: لزوم حل مشکل ۲۷ ساله زمین‌های جهاد در زرند