شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات توسعه‌ای خود برای استان کرمان را ارائه دهند

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات سال جاری خود را در شورای معادن استان ارائه دهند تا مشخص شود که در توسعه استان چه گامی امسال برمی‌دارند. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۴ فروردین ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان در واکنش به ادعای خسارت منابع طبیعی، محیط زیست، دانشگاه‌های علوم پزشکی، […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات سال جاری خود را در شورای معادن استان ارائه دهند تا مشخص شود که در توسعه استان چه گامی امسال برمی‌دارند.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۴ فروردین ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان در واکنش به ادعای خسارت منابع طبیعی، محیط زیست، دانشگاه‌های علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و راهداری از معادن اظهار کرد: دستگاه‌ها ادعای خسارات خود را مستند ارائه دهند و به پایان سال موکول نکنند تا در آخر سال با محدودیت‌های برگشت پول مواجه نشویم.

او در ادامه بر لزوم پیگیری‌های لازم برای پرداخت حقوق دولتی معادن تاکید کرد و گفت: وصول یک درصد فروش را هم از اول سال شروع کنید. امسال این مبلغ به سه برابر سال قبل افزایش یافته و میزان بازگشت آن در اعتبارات استان آورده شود و می‌توان از آن برای توسعه کرمان استفاده کرد.

استاندار کرمان توصیه کرد: از ظرفیت تبصره پنج قانون استفاده کنید و شرکت‌هایی که معافیت مالیاتی دریافت می‌کنند، باید در مقابل، خدماتی به استان دهند.

وی تاکید کرد: شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات سال جاری خود را در شورای معادن استان ارائه دهند تا مشخص شود که در توسعه استان چه گامی برمی‌دارند.

فداکار در پایان تصریح کرد: در جلسات شورای معادن استان باید فقط اعضای شورا حضور داشته و متفرقه‌ها در این جلسه حضور نیابند.

انتهای پیام




شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات توسعه‌ای خود برای استان کرمان را ارائه دهند

منبع: ایـسنا
? شرکت‌های معدنی گزارش اقدامات توسعه‌ای خود برای استان کرمان را ارائه دهند