شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه رمضان به روال گذشته خواهد بود

نذیر کرمان/کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان به روال گذشته است و فقط روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه جاری مدارس به دلیل شب قدر با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. به گزارش نذیر کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان به روال گذشته است و فقط روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه جاری مدارس به دلیل شب قدر با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این اطلاعیه آمده است: «شروع کار مدارس استان به روال گذشته انجام خواهد شد و اجرای کامل برنامه درسی در هر دوره تحصیلی مورد تاکید است.

با توجه به شب قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام)، به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌های پرفضیلت، زمان شروع به کار تمامی مدارس استان در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان (چهارشنبه) با یک ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

تاکید می‌شود: هر گونه تعطیلی و تغییر ساعت کار مدارس فقط از طریق پورتال آموزش و پرورش استان کرمان، گروه‌های مجازی آموزش و پرورش استان و رسانه‌ها به اطلاع هم استانی‌های عزیز رسانده می‌شود و بزرگواران به اطلاعیه منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

انتهای پیام




شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه رمضان به روال گذشته خواهد بود

منبع: ایـسنا
? شروع کار مدارس استان کرمان تا پایان ماه رمضان به روال گذشته خواهد بود