شرمنده ملت ایران شدم / مسئولان در عمل از ورزشکاران حمایت کنند

رفسنجان – نایب قهرمان پارالمپیک توکیو از اینکه نتوانست در سکوی نخست رقابتهای پارالمپیک توکیو در رشته وزنه برداری قرار بگیرد از ملت ایران عذرخواهی کرد. به گزارش فت فتو، منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری که در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک به مدال نقره رسیده بود ظهر پنجشنبه در میان […]

رفسنجان – نایب قهرمان پارالمپیک توکیو از اینکه نتوانست در سکوی نخست رقابتهای پارالمپیک توکیو در رشته وزنه برداری قرار بگیرد از ملت ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فت فتو، منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری که در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک به مدال نقره رسیده بود ظهر پنجشنبه در میان استقبال جمعی از مسئولین و ورزش دوستان رفسنجانی وارد این شهر شد.

مراسم استقبال از این پهلوان ارزنده شهرستان رفسنجان در محل ورزشگاه تختی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

پورمیرزایی در این مراسم اظهار داشت: در یک سال گذشته این وظیفه من شده بود که به پارالمپیک بروم و مدال طلا را به جای مرحوم سیامند رحمان به دست بیاورم اما متأسفانه این موضوع محقق نشد و من را شرمنده ملت کرد، چون این مدال طلا فقط برای خودم نبود بلکه به همه مردم تعلق داشت لذا از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

وی با اظهار تأسف دوباره از اینکه نتوانست مدال طلا را کسب کند، افزود: این مدال نقره تنها مدالی بود که در کلکسیون افتخاراتم کم داشتم و امیدوارم دل شما مردم را ذره‌ای شاد کرده باشم، برای این مدال سال‌ها تلاش کردم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو عنوان کرد: در پنج دوره المپیک وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک حضور پیدا کنم. ۱۷ سال برای پارالمپیک تلاش می‌کردم. از زندگی، جوانی و خانواده ام گذشتم تا به اینجا رسیده ام. در ورزش حرفه‌ای شرایط سختی را باید تجربه کرد به ویژه در ۹ ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

پورمیرزایی بیان کرد: برای این پیکار خیلی انگیزه داشتم که خوش بدرخشم اما قسمت نشد خواست خدا بود و امیدوارم این مدال نقره را پذیرا باشید.

این ورزشکار رفسنجانی در ادامه گفت: از مسئولان شهرستان تقاضا دارم نگاه خود را به ورزش حرفه‌ای و همگانی را تغییر دهند چرا که پتانسیل‌های زیادی در ورزش این شهر داریم که اگر استعدادیابی شوند می‌توانند در پیکارهای جهانی بدرخشند. مسئولان فقط شعار حمایت از ورزش را ندهند بلکه روی حرف و عده‌های خود بایستند.

شرمنده ملت ایران شدم / مسئولان در عمل از ورزشکاران حمایت کنند

پورمیرزایی یادآور شد: اینکه یک جوان از رفسنجان برود و افتخار بیافریند نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند. آقای سعید افروز از روستایی در جیرفت توانست در پارا المپیک طلا آورد و رکورد پارالمپیک را بزند که این ارزشمنداست. باید استعدادهای جوان را کشف و از آنها حمایت کنیم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو همچنین در واکنش به نامگذاری خیابانی به نام او گفت: شنیده ام می‌خواهند خیابانی به نام بنده نامگذاری کنند، تقاضا دارم خیابانی به اسم من نامگذاری نکنید. بلکه خیابان یا بلواری به نام المپیک در رفسنجان نامگذاری کنید تا هر کدام از جوانان این شهر به المپیک یا پارالمپیک رفتند درختی را به نام او در این خیابان کاشته شود تا یادگاری بماند.

پورمیرزایی همچنین خمس کسب مدال خود را کمک به ورزش شهر عنوان کرد و در این زمینه که هر کمکی برای پیشرفت شهر از دست او بربیاد انجام دهد، قول مساعد داد.

کد خبر ۵۲۹۵۴۰۴




شرمنده ملت ایران شدم / مسئولان در عمل از ورزشکاران حمایت کنند

منبع:مــهر
? شرمنده ملت ایران شدم / مسئولان در عمل از ورزشکاران حمایت کنند