سیره زندگی شهداء دانش‌آموز، راه روشن زندگی است

امام جمعه جیرفت گفت: به سیره زندگی شهداء دانش‌آموز در زندگی اقتداء شود تا مسیر زندگی روشن بماند. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت صبح امروز چهارشنبه در محل مصلی بزرگ […]

امام جمعه جیرفت گفت: به سیره زندگی شهداء دانش‌آموز در زندگی اقتداء شود تا مسیر زندگی روشن بماند.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت صبح امروز چهارشنبه در محل مصلی بزرگ شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم در یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال دانش‌آموز شهرستان جیرفت گفت: برگزاری یادواره فاخر دانش‌آموز برای خانواده‌های معظّم شهداء ارزشمند و گرانبها است.

امام جمعه جیرفت افزود: دانش‌آموزان نقش بی‌نظیر و بی‌بدیلی را در هشت سال دفاع مقدس ایفاء کردند و با شهادت خود درس ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان با بصیرت، فهم و شعور خود؛ ایثار را به جهان مخابره کردند و جهان حتی با توان رسانه‌ای که داشت در این مقابل کم آورد و هیمنه پوشالی جهان استکبار شکست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم اظهار کرد: دانش‌آموزان ضمن حضور در جبهه جنگ از تحصیل هم جا نماندند و در درس‌آموزی هم موفق بودند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دانش‌آموزان حتی در جبهه جنگ درس خود را آموختند و با تربیت صحیح و درستی که والدین آنها داشتند به خوبی در جامعه خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان شهید برای همه ما الگو و اسوه هستند و با ذکر سیره زندگی الهی به آنها اقتداء خواهیم کرد.

انتهای خبر/ امیری




سیره زندگی شهداء دانش‌آموز، راه روشن زندگی است

منبع:آرمـان
? سیره زندگی شهداء دانش‌آموز، راه روشن زندگی است