سپاه خادم ملت و چشم تیز بین امنیتی در حفظ مرزهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام

یدالله موحد گفت: الحمدالله در حوزه امنیت هم سپاه به خوبی توانسته براساس وظیفه مهم و خطیر خود که حفاظت از انقلاب در صدر آن است بپردازد و امنیت داخلی را تامین کند و در حوزه تهدیدات نرم هم سپاه قاطعانه از کشور دفاع می کند. به گزارش فت فتو؛ به نقل از  راه آرمان عصر امروز مدیران […]

یدالله موحد گفت: الحمدالله در حوزه امنیت هم سپاه به خوبی توانسته براساس وظیفه مهم و خطیر خود که حفاظت از انقلاب در صدر آن است بپردازد و امنیت داخلی را تامین کند و در حوزه تهدیدات نرم هم سپاه قاطعانه از کشور دفاع می کند.

به گزارش فت فتو؛ به نقل از  راه آرمان عصر امروز مدیران دستگاه قضا در استان کرمان به مناسبت هفته پاسدار با سردار فرماندهی حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدار کردند.


یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته پاسدار گفت: کمتر کسی تصور می کرد که یک نهاد نظامی نوپا با کمترین تجهیزات و امکانات نظامی بتواند در طول هشت سال دوران دفاع مقدس با بسیج عمومی که در درون این نهاد شکل گرفت، بتوانند در مقابل دشمن بایستد.


وی ادامه داد: در باورها نمی گنجید که بسیج مردمی دشمن را به عقب برانند و با تمام قدرت های بین المللی و ابرقدرت ها ، قدرت های منطقه ای بتواند مقابله کند، دشمن را از مرز های کشور دور ساخته و از کیان نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران تمام قد دفاع کند.
 
رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: در همان زمان هم طراحی ها و عملیات نظامی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نهاد های نظامی و ارگان های نظامی شکل گرفت حقیقتا خیلی از قدرت های نظامی دنیا را شگفت زده کرد و در بهت و حیرت فرو برد.
 
موحد افزود: بعد از پیروزی در دوران دفاع مقدس و شکست دشمن ،سپاه همه ی امکانات و تجربیات سازندگی که در دوران دفاع مقدس به کار برده بود را برای سازندگی کشور مهیا کرد و توانست در تمامی عرصه های مختلف عمرانی و سازندگی قدم های بسیار ارزشمندی بردارد که بر کسی پوشیده نیست.
 
 
وی اذعان کرد: امنیت داخلی هم نقش بسیار پررنگ و برجسته ای دارد شما می بینید ما در منطقه ای قرار داریم که حواشی کشور یک نا امن و پر از حوادث مختلف و است با وجود امنیت شکننده ای که همسایگان ما
در غرب‌ و شرق حتی شمال کشور دارند، کشور ما توانسته با حضور و تلاش بی وقفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تحت تدابیر مقام معظم رهبری که امامی فرزانه وحکیم است و با کمک سایر نیروهای مسلح امنیت پایداری در منطقه ایجاد کند.
 
رییس کل دادگستری استان کرمان ابراز کرد: امروز نقطه امید دشمن در تهاجم به ملت ایران تهدیدات داخلی است موضوع بسیار مهمی است که چشم امید دشمن به آن است و چون مایوس شده به  تهدیدات سخت  نظامی و تهدیدات مرزی روی آورده است حتی دست به تهدیدات داخلی می زند و بحث های مختلفی که از درون به نظام ضربه بزند را دنبال می کند.
 
وی ادامه داد: الحمدالله در  حوزه امنیت  هم سپاه  به خوبی توانسته براساس وظیفه مهم و خطیر خود که حفاظت از انقلاب در صدر آن است بپردازد و امنیت داخلی را تامین کند و در حوزه تهدیدات نرم هم سپاه قاطعانه از کشور دفاع می کند.
 
موحد تاکید کرد: شبکه های مختلف ماهواره ای، فضای مجازی که واقعا ی نرم به حساب می آید و اشکال مختلف اطلاع رسان ها  که در دنیا شکل گرفته است نشان می دهد که عنوان تهدید نرم جدی است که سپاه با ایجاد تعامل مثبت و اعتماد ساز بین مردم و حاکمیت توانسته به خوبی نقش دفاعی خودش را ایفا کند
 
رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: سپاه به عنوان یک نیروی نظامی امنیتی ، اطلاعاتی ، دفاعی و سازندگی کشور در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  بسیار موثر است از خداوند متعال در همه رده های مختلف این نهاد انقلابی آرزوی توفیق داریم.
 
و با بیان اینکه از سردار محترم فرماندهی سپاه ثارالله کرمان  صمیمانه تشکر می کنیم ، گفت : از حضرتعالی و همکاران عزیزتان در استان که با دستگاه قضایی هماهنگ ، همراه و در جهت پیشبرد اهداف انقلابی و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی همکاری می کنند، صمیمانه سپاسگذار هستیم.
 
وی افزود: انشاءالله ما نیز بتوانیم در بسترها و ظرفیت هایی که وجود دارد اعم از بسیج استان و مسائل مشترکی که پیش می آید در کنترل ناآرامی هایی که بوجود می آید خدمت کنیم وبتوانیم بیش از گذشته با حفاظت و هم افزایی هم  در مسیر آرمان شهدا و امام رضوان الله تعالی علیه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری بیش از گذشته قدم برداریم.
 
یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: انشالله به مدد خون شهدای عزیز و عنایتی که به ویژه  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ جهان اسلام به مجموعه سپاه استان و نیروهای بسیج و خدمت گذار دارد، ما هم بتوانیم وظیفه خودمان را به برکت صلوات بر محمد و آل محمد عملی کنیم.
 
انتهای پیام/ 




سپاه خادم ملت و چشم تیز بین امنیتی در حفظ مرزهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام

منبع: دانــا
? سپاه خادم ملت و چشم تیز بین امنیتی در حفظ مرزهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام