سپاهان و ملوان راه را برای قهرمانی پرسپولیس باز کردند/ تیم همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش نذیر کرمان، درباره کسب هشتمین قهرمانی پرسپولیس و پیروزی مقابل نساجی گفت: این قهرمانی را به باشگاه پرسپولیس و کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. هواداران خیلی صبوری کردند و تیم را همراهی کردند تا به این نتیجه دلخواه برسند. **پرسپولیس در اواسط فصل سیر نزولی داشت وی گفت: […]

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش نذیر کرمان، درباره کسب هشتمین قهرمانی پرسپولیس و پیروزی مقابل نساجی گفت: این قهرمانی را به باشگاه پرسپولیس و کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. هواداران خیلی صبوری کردند و تیم را همراهی کردند تا به این نتیجه دلخواه برسند.

**پرسپولیس در اواسط فصل سیر نزولی داشت

وی گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس باز هم توانست قهرمان شود و به راحتی لیگ را به پایان رساند. پرسپولیس در اواسط فصل یک سیر نزولی داشت، اما خودشان را سریع پیدا کردند و توانستند با بازیکنان و تفکری که کادرفنی دارد باز دوباره سیر صعودی خود را به دست بیاورند.

**برخی تیم‌ها بدون استرس بازی کردند

کارشناس فوتبال کشورمان اظهارداشت: برخی تیم‌ها به دلیل اینکه جایگاه‌شان در جدول لیگ مشخص شده بود، در آخرین دیدار بدون استرس بازی کردند. تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، مس کرمان و صنعت پراسترس‌ترین بازی‌ها را پشت سر گذاشتند. سپاهان منتظر این بود که پرسپولیس نتواند نتیجه بگیرد و با برد به قهرمانی برسد، اما پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و توانست بازی را دست بگیرد و به قهرمانی برسد.

**پرسپولیس همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود

عبدی گفت: بازی مس کرمان و صنعت نفت پراسترس‌ترین بازی لیگ بود، که در نهایت توانست در لیگ بماند. این از جذابیت‌های فوتبال است که هیچ چیز غیر قابل پیش‌بینی است. پرسپولیس همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود، تیم‌های ریشه‌دار مثل استقلال و پرسپولیس در چند سال گذشته معمولا بیشترین هدفشان رسیدن به قهرمانی بوده است؛ از اول فصل هم خودشان را جدا کردند و توانستند با یک رقابت تنگا‌تنگ تا آخرین لحظات تلاش کنند.

**سپاهان و ملوان راه را برای قهرمانی پرسپولیس باز کردند

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: استقلال در بازی‌های گذشته نتوانست خوب نتیجه بگیرد، سپاهان هم در بازی با ملوان نتوانست نتیجه بگیرد و راه را برای پرسپولیس باز کردند، اما با این حال بازی آخر آن‌ها پرگل تمام شد. پرسپولیس هم خودش را در یک منطقه امن قرار داد و همه چیز در دستان خودشان بود تا به پیروزی برسند و قهرمانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/




سپاهان و ملوان راه را برای قهرمانی پرسپولیس باز کردند/ تیم همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود

منبع:آنـــا
? سپاهان و ملوان راه را برای قهرمانی پرسپولیس باز کردند/ تیم همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود