سند تحول بنیادین مطالبه همه فرهنگیان است

معاون آموزش وپرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باید مورد مطالبه همه فرهنگیان باشد. اصغر پارسا گفت:ما دو مساله راباید درنظربگیریم،  مهمترینش شهداست که برای دانش آموزان تفهیم کنیم که آنها برای چه رفتند، و بدانیم اگر ما روزی قدر این امانت ها  را ندانیم در آخرت باید جواب شهدا را بدهیم. […]

معاون آموزش وپرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باید مورد مطالبه همه فرهنگیان باشد.

اصغر پارسا گفت:ما دو مساله راباید درنظربگیریم،  مهمترینش شهداست که برای دانش آموزان تفهیم کنیم که آنها برای چه رفتند، و بدانیم اگر ما روزی قدر این امانت ها  را ندانیم در آخرت باید جواب شهدا را بدهیم.

او گفت:حرف و مساله دومم به همکاران خودم است باید بدانیم چارچوبی که باید رعایت کنید سند تحول بنیادین است که در این سند می‌گوید باید دانش آموزان را  گونه ای تربیت کنیم که خود باور باشند، دین مدار باشند، و مهمتر از آن مقید به دین باشند که وظیفه این کار هم  به ما در آموزش و پرورش محول شده است.

او گفت:اگر تا بحال این چنین نبوده است از مدیر جدید آموزش و پرورش خواهش میکنم این مورد را  بسیار جدی بگیرند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه شهرستان زرند نیز در این مراسم با اشاره به سخنی از امیر المومنین گفت:امیر المومنین در نامه‌ای به امام مجتبی علیه السلام می‌فرماید، فرزندم بدان که حق نداری سرمایه عمر و جان خودت را هر جایی هزینه کنی باید حافظ سرمایه ات باشی، حال امیدواریم که ما نیز در مسیر درست قدم برداریم و قدر دان این امانت که در دستمان است و امانت مردم است باشیم .

سید رضا حسینی نژاد  سرپرست فرمانداری زرند نیز در این مراسم گفت: برای شخص من آموزش و پرورش نهاد بسیار مهمی است و برنامه‌های خودم را طوری تنظیم کردم تا بزرگترین کار‌های که می‌توانم انجام دهم در این عرصه باشد.

او می گوید:بنا را بر این بگذارید که مکتب حاج قاسم رو نهادینه سازی کنید، من خواهش میکنم از  جعفری و دبیران محترم که هر کدام ۵ دقیقه داخل کلاس وقت بذارید یک مطلب از حاج قاسم و زندگیش برای بچه‌ها تعریف کنید ،تعهدی که حاج قاسم داشت در تمام کارهایش را معلم‌ها انتظار می‌رود به بچه‌ها بگویند.

او می‌گوید:حال که فضای مجازی خیلی راحت در دسترس این بچه‌ها است انتظار می‌رود شما معلم‌ها آموزش این بچه ها را در رابطه با مسائل کذبی که در فضای مجازی است به نحو احسن انجام دهید.

حسین کاظمی رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم گفت: اگر امروز ما می‌خواهیم موفق شویم باید آموزش و پرورش را دریابیم، آموزش و پرورش شهرستان زرند داشته‌های زیادی دارد که مهمترین آن نیروی انسانی توانمند دلسوز و فعال و جوان است.

عبدالوحید جعفری رئیس آموزش و پرورش  جدید شهرستان زرند نیز گفت: ما هر زمان که به غیرت دینی توجه کردیم تحریم هار ابه فرصت تبدیل کردیم ما قطعا به بحث پرورشی و غیرت دینی توجه میکنیم من معتقدم که آموزش و پرورش تنها جایی است که حرف رهبری زمین نمی‌ماند.

او گفت:از جمله برنامه‌های من در بحث پشتیبانی توجه به در آمد‌های پایدار است.

فت فتو کرمان کرمان




سند تحول بنیادین مطالبه همه فرهنگیان است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سند تحول بنیادین مطالبه همه فرهنگیان است