سلام فرمانده با اخلاص مجریان ونونهالان جهانی شد

امام جمعه انار گفت: سرود سلام فرمانده به سبب اخلاص دست اندرکاران مجری و نیت پاک نونهالان جهانی شد. حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار گفت: نگاه رهبر حکیم و بصیر انقلاب به چندوجهی نگاه‌ها و تنوع سلایق در میان خانواده انقلاب یک راهبرد در سیاست دائمی است ، منظور این است که […]

امام جمعه انار گفت: سرود سلام فرمانده به سبب اخلاص دست اندرکاران مجری و نیت پاک نونهالان جهانی شد.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار گفت: نگاه رهبر حکیم و بصیر انقلاب به چندوجهی نگاه‌ها و تنوع سلایق در میان خانواده انقلاب یک راهبرد در سیاست دائمی است ، منظور این است که مسئولیت در جامعه اسلامی و انقلابی اسلامی و انقلابی با سلیقه‌های متنوع در چارچوب نظام اسلامی است.

او  به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: تبلیغ دین انجام رسالت الهی است و مسئولیتی که پیامبران و ائمه اطهار علیهم‌السلام انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام منتظری می گوید: رهبر معظم انقلاب تبلیغ در اسلام را به‌معنای رساندن حقایق و معارف اسلامی و دعوت و تشویق مردم در عبادت و اطاعت از فرامین الهی و تاسی به سیره انبیا و ائمه اطهار علیهم‌السلام می‌دانند.

او گفت:رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند سازمان تبلیغات اسلامی بحمدالله طی حدود چهار دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده و امروزه وجود ضرورت وجودی او نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است.

حجت‌الاسلام منتظری به فعالیت‌های این سازمان اشاره اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و سامان‌دهی تبلیغات دینی در طول سال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، محرم. صفر و سایر مناسبت‌های مذهبی است.

او به تاثیر سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت:سه ماه از انتشار سرود سلام فرمانده می‌گذرد و این سرود با یک سرعت شگفت‌انگیز در سراسر ایران گسترش پیدا کرده و به گویش های مختلف ایرانی و زیان های  سایر کشور‌ها اجرا شده است.

او گفت : علت گسترش سرود سلام فرمانده اخلاص و صفای دست‌اندرکاران و نونهالان، انس صادقانه با امام عصر (عج)، آمیزه‌ای از معنویت و انقلابی‌گری، خاستگاه مسجد بودن این سرود، و ایجاد یک روحیه حماسی درمیان مردم می‌باشد.

حجت‌الاسلام منتظری می گوید:در هفته جهاد کشاورزی باید به موضوع آب و کشاورزی توجه ویژه‌ای بشود.

امام جمعه انار گفت:در استفاده از سموم کشاورزی باید دقت ویژه‌ای شودو باقی‌مانده سم‌ها به جهت حفظ محیط‌زیست در سطح شهر تخلیه نشود.

او گفت، با تبریک به فرماندار جدید جناب آقای محسن صالحی و ریاست آموزش و پرورش آقای دکتر رضایی پور، از زحمات جناب آقای مهندس زهرودی و حاج حسین ناجی تقدیر و تشکر می‌شود.

وی گفت:امروز نه تنها شهر‌های انار و امین شهر بلکه کلیه مناطق و روستا‌های بخش مرکزی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، موضوع آب شرب و سایر مشکلات روستا‌های بیاض، لطف آباد، ساقی، و شاهم آباد و سایر روستا‌های همجوار از مشکلات جدی این مناطق است که در رفع آن باید اقدام انقلابی و جهادی صورت گیرد.

فت فتو کرمان کرمان




سلام فرمانده با اخلاص مجریان ونونهالان جهانی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سلام فرمانده با اخلاص مجریان ونونهالان جهانی شد