سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان کرمان مهدی نبی‌ زاده به سمت سرپرست آموزش‌ و پرورش شهرستان شهربابک منصوب شد. فت فتو کرمان – قاسم شمسی فرماندار شهربابک در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع […]

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان کرمان مهدی نبی‌ زاده به سمت سرپرست آموزش‌ و پرورش شهرستان شهربابک منصوب شد.

فت فتو کرمان – قاسم شمسی فرماندار شهربابک در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع بصیر آیت الله صافی گلپایگانی گفت: جابه جایی مدیران همیشه اتفاق می افتد و همه ما سرباز نظام هستیم و هر زمان امر کنند در سنگر دیگری فعالیت می کنیم.

او ضمن تشکر از زحمات ناصر شاه حسینی مدیر سابق آموزش و پرورش شهربابک گفت: کرونا آموزش و پرورش کشور ما را تحت تاثیر خود قرار داد و معتقدم اثرات پس از کرونا در بخش آموزشی و آسیب های اجتماعی آن تا سالها بر پیکره آموزش و پرورش ما باقی خواهد ماند.

شمسی می گوید: شاید شهربابک تنها شهری باشد که از اوایل مهر ماه طبق و برنامه ریزی های انجام شده تمام مدارس حضوری به فعالیت خود ادامه دادند و انشاءالله این روند را مدیریت کنیم که بدون تعطیلی مدارس پیک ششم کرونا را از سر بگذرانیم.

فرماندار شهربابک ضمن تبریک به مهدی نبی زاده مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک و آرزوی موفقیت برای او گفت: آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم شهربابک است که قشر عظیمی از جامعه را دربرمی گیرد و امیدواریم مدیران جدید به خوبی و در راستای آرمان های انقلاب اسلامی این نهاد را مدیریت و هدایت کنند.

به گفته او در اکثر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش در بخش های فرهنگی و مالی مجتمع مس کمک کرده است.

فرماندار شهربابک می گوید: در آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و رییس جدید باید این امر را در دستور کار خود قرار دهد و افراد شایسته را در سمت های مختلف این اداره به کار گیرد تا آموزش و پرورش شهربابک به جایگاه اصلی خود در استان برسد.

طی حکمی مهدی نبی زاده به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد پیش این نیز ناصر شاه حسینی عهده دار این سمت بود.

انتهای پیام/س




سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک معرفی شد