سرپرست، مناسب سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیست

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: حجت‌الاسلام حقانی هم اکنون به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حفظ سِمت، سرپرست سازمان تبلیغات استان کرمان است، اما زمانی که مسئولی، برای استان دیگر معرفی می‌شود، طبیعی است که تمام وقت خود را در آن استان می‌گذارد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در […]

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: حجت‌الاسلام حقانی هم اکنون به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حفظ سِمت، سرپرست سازمان تبلیغات استان کرمان است، اما زمانی که مسئولی، برای استان دیگر معرفی می‌شود، طبیعی است که تمام وقت خود را در آن استان می‌گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به عدم انتصاب مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان کرمان که پهناورترین استان کشور است، نقش و جایگاه بسیار مهمی دارد و تعیین مدیرکل این سازمان باید قبل از ماه محرم انجام می‌شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجت‌الاسلام حقانی هم اکنون به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حفظ سِمت، سرپرست سازمان تبلیغات استان کرمان است، اما زمانی که مسئولی، برای استان دیگر معرفی می‌شود، طبیعی است که تمام وقت خود را در آن استان می‌گذارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متأسفانه امسال با مشکلات عدیده‌ای در استان در حوزه تبلیغ مواجه بودیم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با حوزویان قبل از شروع ماه محرم بر نقش علم‌آموزی، تدریس، آموزش و پژوهش تأکید کردند؛ بنابراین مسئله تبلیغ و جهاد تبیین مهم است و این موضوعات باید به مردم گفته شود و اقناع‌سازی در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: امسال بزرگ‌ترین حماسه کشور، انتخابات را در پیش داریم که در این عرصه باید آگاهی‌سازی و جهاد تبیین صورت گیرد و سازماندهی در این زمینه باید انجام شود و در این راستا سازمان تبلیغات نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این زمینه می‌تواند تذکر دهد و نظارت و مطالبه کند که ما این کار را انجام داده‌ایم که چرا در این خصوص اقدامی انجام نشده است و این مسئله مهمی است که هر چه زودتر باید در این زمینه اقدام شود.

انتهای خبر/م




سرپرست، مناسب سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیست

منبع:آرمـان
? سرپرست، مناسب سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیست