سرمایه‌گذاری در ورزش یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای مقابله با تلاش دشمن نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی داریم، تاکید کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری برای حضور پررنگ تر بانوان به ویژه با حجاب اسلامی در میادین ورزشی داشته باشیم. امیر سرتیپ عباس فلاح امروز ۱۹ […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای مقابله با تلاش دشمن نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی داریم، تاکید کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری برای حضور پررنگ تر بانوان به ویژه با حجاب اسلامی در میادین ورزشی داشته باشیم.

امیر سرتیپ عباس فلاح امروز ۱۹ مهرماه در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا در کرمان گفت: ورزش و تربیت بدنی برای همگان توصیه شده است.

او ادامه داد: در شرایطی که زندگی‌ها ماشینی شده و به سمت کم تحرکی پیش می‌رود، همه نیازمند ورزش هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تاثیرات ورزش در زندگی سالم تاکید کرد: ورزش به ویژه برای بانوان این مرز و بوم اهمیت مضاعف دارد زیرا مادران ورزیده نسل سالم‌تر و بهتری تحویل اجتماع می‌دهند.

او تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در قالب طرح‌های مختلف انجام شده، به طوری که در طرح‌های ۱۶ گانه مصباح توسط سازمان عقیدتی سیاسی برنامه‌های خیلی خوب و مفرحی برای خانواده‌ها تدارک دیده شده و همت مسئولان در سلسله فرماندهی این است برنامه‌های خوبی برای خانواده‌های نزاجا برگزار کند که این المپیاد یکی از آنها است.

فلاح با بیان اینکه برای ایجاد شرایطی که فرزندان دختر ما در رشته‌های مختلف ورزش کنند، برنامه‌ریزی شده، گفت: در سال‌های اخیر استکبار جهانی به جهت ناامیدی در میدان جنگ نظامی تلاش و همت خود را به شیوه‌های دیگری از جنگ از جمله جنگ ترکیبی برده و برای آسیب به زیرساخت‌های فرهنگی و درگیر شدن به حواشی که در شأن ملت ما نیست؛ برنامه‌ریزی کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای مقابله با تلاش دشمن نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری در امر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است، تاکید کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری برای حضور پررنگ تر بانوان به ویژه با حجاب اسلامی در میادین ورزشی داشته باشیم.

انتهای پیام




سرمایه‌گذاری در ورزش یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

منبع: ایـسنا
? سرمایه‌گذاری در ورزش یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است