سرعت در رفع نیازهای آینده، لازمه عقلانیت ملی و اسلامی مردم ماست/ انقلاب اسلامی موفقیت‌های بزرگی در مقابله با استکبار به دست آورده است

امان الله علیمرادی با بیان اینکه انقلاب ما موفقیت های بزرگی را در مقابله با استکبار و قدرت های استکباری به دست آورده است، گفت: سعادت دنیا و عقاید ما در ادامه همین راه است. به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری […]

امان الله علیمرادی با بیان اینکه انقلاب ما موفقیت های بزرگی را در مقابله با استکبار و قدرت های استکباری به دست آورده است، گفت: سعادت دنیا و عقاید ما در ادامه همین راه است.

به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مردم تبریز گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران همواره خود را باور کرده است و آنچه را که نیاز دارد و یا در آینده به آن نیاز پیدا خواهد کرد، را دنبال می کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پر واضح است ملت ایران به حکم عقلانیت ملی و تعالیم اسلام، تسلیم خواست دشمنان نخواهد شد.

وی تأکید کرد: سرعت و سبقت در رفع نیازهای آینده، لازمه عقلانیت ملی و اسلامی مردم ماست و در این زمینه مراکز علمی،  دانشگاه ها و حوزه‌ های علمیه رسالت خود را متوجه هستند و با تلاش جهادی، ملت ایران را به توانایی های در خور شان آنها می‌رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه انقلاب ما موفقیت های بزرگی را در مقابله با استکبار و قدرت های استکباری به دست آورده است، عنوان کرد: سعادت دنیا و عقاید ما در ادامه همین راه است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تسلیم شدن در مقابل استکبار و آمریکا از ناحیه برخی از افراد، خدمت به ملت نیست و با غیرت ملی و دینی نمی‌سازد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما حرکت مقاومت را در کشورهای منطقه سرعت داد و ابهت استکبار را در منطقه شکسته است و ما باید این مهم را قدر بدانیم و این حرکت استمرار انقلاب را ادامه دهیم.

انتهای پیام/




سرعت در رفع نیازهای آینده، لازمه عقلانیت ملی و اسلامی مردم ماست/ انقلاب اسلامی موفقیت‌های بزرگی در مقابله با استکبار به دست آورده است

منبع: دانــا
? سرعت در رفع نیازهای آینده، لازمه عقلانیت ملی و اسلامی مردم ماست/ انقلاب اسلامی موفقیت‌های بزرگی در مقابله با استکبار به دست آورده است