سردار غیب‌پرور: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع ) با بیان اینکه هیچ کجای دنیا هم کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم. سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه مراسم تشییع شهدای کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان […]

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع ) با بیان اینکه هیچ کجای دنیا هم کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه مراسم تشییع شهدای کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به جمله امام خمینی که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، اظهار کرد: رهبری فرموند که دشمن حتی تحمل طرفداران حاج قاسم را نداشت. جریان شهادت طلبی رمز حیات انقلاب اسلامی است. زمانی که شهید دادن حتی در ذهن ما حذف شود، انقلاب با مشکل مواجه می شود.

وی ادامه داد: داعش که مسئولیت انفجارهای تروریستی کرمان را بر عهده گرفته، دست پرورده آمریکاست و الان به بدبختی و نکبت افتاده است. در هیچ کجای دنیا هم کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد. داعش در قد و قواره ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

غیب پرور خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی کرمان داغ بزرگی بود و ما را مصیبت زده کرد اما در مقابل، آمریکا هر روز از جبهه امت اسلام و انقلاب اسلامی شکست می خورد البته آنها رو نمی کنند و در تلویزیون لبخند زده اما خدا می داند پشت صحنه چقدر در سر خود زده و دعوا می کنند. آنها یک روز مجبور می شوند شکست خود را رو کنند.

انتهای پیام




سردار غیب‌پرور: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم

منبع: ایـسنا
? سردار غیب‌پرور: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم