سارق مسلح خودروی شهروند منوجانی در عملیات پلیس جیرفت دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق مسلح خودروی یک شهروند منوجانی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا محمدرضایی در این باره افزود: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از شهرستان منوجان و […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق مسلح خودروی یک شهروند منوجانی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا محمدرضایی در این باره افزود: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از شهرستان منوجان و کسب خبری مبنی بر احتمال تردد و حضور سارق در یکی از روستاهای حومه شهرستان جیرفت، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به همراه یگان عملیاتی مستقر در کریم آباد و پاسگاه انتظامی رومرز پس از شناسایی سارق مسلح و هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، بیان کرد: پلیس در سایه همپوشانی عملیاتی با دیگر نقاط  همجوار به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.




سارق مسلح خودروی شهروند منوجانی در عملیات پلیس جیرفت دستگیر شد

منبع:ایرنـا
? سارق مسلح خودروی شهروند منوجانی در عملیات پلیس جیرفت دستگیر شد