سارق ساختمان‌های نیمه کاره رفسنجان دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارق سابقه‌دار هنگام سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارق سابقه‌دار هنگام سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره رفسنجان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ رفسنجان در حین گشت زنی در محل های جرم خیز، یکی از سارقان سابقه دار را در حال سرقت مشاهده، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با دلایل و مدارک به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مردم در زمینه پیشگیری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی دارند.




سارق ساختمان‌های نیمه کاره رفسنجان دستگیر شد

منبع: ایرنـا
? سارق ساختمان‌های نیمه کاره رفسنجان دستگیر شد