ساخت موزه جیرفت نیازمند تامین اعتبار است

کرمان- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر به شهرستان جیرفت گفت: ساخت موزه جیرفت نیازمند تامین اعتبار است. به گزارش نذیر کرمان، عزت الله ضرغامی در سفر به جیرفت، ضمن بازدید از محوطه باستانی کنار صندل، این اثر باستانی را نشانگر تمدن تاریخی هزارساله جیرفت دانست. وی تکمیل موزه باستان شناسی جیرفت را بسیار […]

کرمان- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر به شهرستان جیرفت گفت: ساخت موزه جیرفت نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش نذیر کرمان، عزت الله ضرغامی در سفر به جیرفت، ضمن بازدید از محوطه باستانی کنار صندل، این اثر باستانی را نشانگر تمدن تاریخی هزارساله جیرفت دانست.

وی تکمیل موزه باستان شناسی جیرفت را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برای تکمیل این موزه به اعتبار زیادی نیاز داریم و باید راه‌حل مناسبی برای تأمین اعتبار و تکمیل پروژه پیدا کنیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری همچنین در بازدید از پروژه رصدخانه ساردوئیه، اشتغالزایی بالای این پروژه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: مشارکت بخش خصوصی در این پروژه قابل توجه بوده و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

پروژۀ ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت که از سال ۸۷ شروع شده در حال حاضر تنها ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بنا به گفتۀ معاون میراث‌فرهنگی استان کرمان اتمام این موزه به ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر ۵۸۹۵۷۵۱




ساخت موزه جیرفت نیازمند تامین اعتبار است

منبع: مــهر
? ساخت موزه جیرفت نیازمند تامین اعتبار است