ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد

نذیر کرمان/کرمان با حضور نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان و مسئولان محلی، ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب که امروز، چهارم شهریورماه برگزار شد گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و […]

نذیر کرمان/کرمان با حضور نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان و مسئولان محلی، ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب که امروز، چهارم شهریورماه برگزار شد گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات قوه قضائیه احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات عمرانی خوبی در زمینه توسعه فضای اداری دستگاه قضائی استان صورت گرفته، افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۲ هزار متربع فضای فیزیکی در دادگستری استان کرمان ساخته شده است.

حمیدی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف پروژه‌های عمرانی جدید در دادگستری استان کرمان بیان کرد: با تکمیل پروژه‌های در حال احداث، فضای اداری دادگستری به بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز امیدواری کرد در سفر پیش روی ریاست قوه قضائیه به استان کرمان اعتبارات لازم جهت تکمیل و تجهیز فضای اداری استان جذب شود.

وی یکی از اهداف اصلی دستگاه قضائی را توسعه عدالت و در دسترس بودن عدالت برای مردم ذکر کرد و افزود: کاهش اطاله دادرسی، تقویت منابع انسانی، استفاده از فناوری اطلاعات و برگزاری دادگاه‌های الکترونیک و آنلاین از جمله اقداماتی است که در دادگستری کرمان دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام




ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد