زیرساخت‌ها برای استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی در استان کرمان فراهم نیست

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین استفاده از پابند الکترونیکی به منظور رصد و پایش مجرمان را موثر دانست و گفت: علی رغم مزایای استفاده از پابند الکترونیکی، متاسفانه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای استفاده حداکثری از این قابلیت در استان کرمان فراهم نشده است . حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۲ اسفندماه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین استفاده از پابند الکترونیکی به منظور رصد و پایش مجرمان را موثر دانست و گفت: علی رغم مزایای استفاده از پابند الکترونیکی، متاسفانه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای استفاده حداکثری از این قابلیت در استان کرمان فراهم نشده است .

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۲ اسفندماه در جلسه کنترل مجرمان حرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه باید تدابیر لازم برای ایام تعطیلات در نوروز اندیشیده شود، افزود: مقامات قضایی از دادن مرخصی به محکومان جرائم خشن، سارقان و مجرمان خطرناک جلوگیری کنند و همچنین در ایام تعطیلات نوروز پلیس با تخلفات رانندگان حادثه آفرین مانند سبقت و سرعت غیرمجاز  برخورد قاطع نماید .

وی تصریح کرد: در پایان سال و ایام عید نوروز برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تشدید و دستورات قاطع قضایی صادر خواهد شد.

حمیدی گفت: اطلاعات کارچاق‎کن‌ها، محکومان فراری و افرادی که تحت تعقیب هستند برای جلوگیری از فساد و تسهیل دادرسی، در سامانه ساما ثبت و به صورت برخط در اختیار شعب قضایی قرار داده می‎شود. ضمن اینکه از ابتدای سال در استان کرمان و در سامانه ساما اطلاعات بیش از ۱۸ هزارو ۸۰۰ نفر ثبت شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین استفاده از پابند الکترونیکی به منظور رصد و پایش مجرمان را مؤثر دانست و گفت: علی رغم مزایای استفاده از پابند الکترونیکی، متاسفانه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای استفاده حداکثری از این قابلیت در استان کرمان فراهم نشده است .

در ادامه سردار روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در این نشست بیان کرد: با توجه به لزوم تامین امنیت منازل شهروندان در روزهای تعطیلات نوروز، از مقامات قضایی درخواست داریم مرخصی به مجرمان و علی الخصوص جرائم خشن داده نشود .

انتهای پیام




زیرساخت‌ها برای استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی در استان کرمان فراهم نیست

منبع: ایـسنا
? زیرساخت‌ها برای استفاده حداکثری از پابند الکترونیکی در استان کرمان فراهم نیست