زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت تجلی باور ما می توانیم را در زندگی شهید سلیمانی دانست و گفت: اخلاص در عمل یک جوان روستایی را به مشهورترین و محبوب ترین چهره بین المللی دنیا تبدیل کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین  میثم تارم  در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در  جمع دانش آموزان  گفت: رهبر […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت تجلی باور ما می توانیم را در زندگی شهید سلیمانی دانست و گفت: اخلاص در عمل یک جوان روستایی را به مشهورترین و محبوب ترین چهره بین المللی دنیا تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  میثم تارم  در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در  جمع دانش آموزان  گفت: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد کرده است و باید با شناخت از این مکتب، آن را در زندگی به کار بگیریم.

وی با یادآوری ابعاد زندگی شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک روستایی بود که در ساعات فراغت از درس به کمک پدر کشاورزش می‌شتافت و امروز یک جوان روستایی گمنام، تبدیل شد به مشهور ترین و محبوب ترین چهره بین المللی که زندگی او برای همگان درسی بزرگ است.

وی اخلاص و تلاش  را راه رسیدن به خواسته‌ها و کمال انسانی دانست و اظهار کرد : به دنبال اخلاص و تلاش، هدایت الهی رفیق راه انسان خواهد شد و تلاش فوق‌العاده شهید سلیمانی و اخلاص، او را از یک نیروی جزء به فرمانده تبدیل کرد.

تارم در ادامه تشریح ابعاد زندگی سپهبد شهید سلیمانی گفت: هدایت‌های الهی در سراسر زندگی شهید سلیمانی مشهود است که ثمره اخلاص آن شهید است واخلاص، انسان را محبوب خداوند می‌کند.

وی با بیان این مطلب که شهید سلیمانی بواسطه اخلاص از شهرت پرهیز می‌کرد، افزود: اما خداوند او را مشهورترین فرد و محبت او را در قلب مردم قرار داد و محبوبیت سردار دلها ابدی است که چرا اعمال او برای خدا خالص شده بود.

امام جمعه جیرفت بهترین الگوی امروز برای نسل جوان را شهید سلیمانی دانست و افزود: توجه مطالعه، یکی از ویژگی های سردار سلیمانی است که نسل جوان باید از آن الگوبرداری کند و راه پیشرفت فردی و اجتماعی و رسیدن به کمال از مطالعه کتابهای سودمند می‌گذرد.

به گزارش فت فتو،  تارم  دوران جوانی را  بهترین فرصت برای مطالعه و پروش حافظه  عنوان کرد.

انتهای پیام 




زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است

منبع: ایـسنا
? زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است