زلزله در منطقه غیر مسکونی رخ داده است/ این زمین لرزه هیچ خسارت و مصدومیتی نداشته است

صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر کهنوج استان کرمان را لرزاند و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در خصوص شرایط حاکم در منطقه می گوید که این زلزله خوشبختانه هیچ گونه تلفات و مصدومیتی گزارش نشده است. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۴٫۶ ریشتر شهرستان کهنوج […]

صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر کهنوج استان کرمان را لرزاند و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در خصوص شرایط حاکم در منطقه می گوید که این زلزله خوشبختانه هیچ گونه تلفات و مصدومیتی گزارش نشده است.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۴٫۶ ریشتر شهرستان کهنوج استان کرمان را در ساعت ۶:۳۶ دقیقه لرزاند. بنا به گزارش منتشر شده زلزله نگاری کشور این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۷٫۶۹، عرض جغرافیایی ۲۸٫۱۳ و عمق ۱۵ کیلومتری زمین رخ داده است.

مجید سعیدی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: با توجه به اینکه مرکز زمین لرزه در منطقه غیر مسکونی بوده است، خوشبختانه هیچ گونه تلفات و مصدومیتی گزارش نشده است.

زلزله کهنوج در منطقه غیر مسکونی رخ داده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: البته بررسی های لازم از طریق خانه های هلال احمر، دهیاری ها و فرمانداری ها انجام گرفته است و خوشبختانه گزارشات ارسالی فاقد هر گونه تلفات و خسارت بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه پس لرزه ای در منطقه رخ نداده است؛ اما همواره آمادگی نسبی در نیروهای امدادی ما وجود دارد، اظهار کرد: مردم برای ساخت منازل خود مقاوم سازی ها را مد نظر قرار دهند؛ چرا که اصول مهندسی در ساخت و ساز در این شرایط خود را نشان می دهد.

حضور تیم ارزیاب در منطقه زمین لرزه

رضا فلاح در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص زمین لرزه رخ داده در شهرستان کهنوج گفت: این زمین لرزه در عمل ۱۵ کیلومتری زمین در این منطقه رخ داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطر نشان کرد: در همان ابتدای صبح، پس از وقوع زلزله؛ خانه ها هلال کهنوج و تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند و این زمین لرزه هیچ گونه مشکل و تلفاتی را نداشته است.

انتهای پیام/




زلزله در منطقه غیر مسکونی رخ داده است/ این زمین لرزه هیچ خسارت و مصدومیتی نداشته است

منبع: دانــا
? زلزله در منطقه غیر مسکونی رخ داده است/ این زمین لرزه هیچ خسارت و مصدومیتی نداشته است