زائران برای سفر نوروزی عتبات و عالیات به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند

محمود عرب نژاد با اشاره به اینکه استان کرمان به منظور ثبت نام زائران به سفرهای نورزی به عتبات و عالیات با توجه به ابلاغیه و اطلاعیه سازمان، اقدام خواهد کرد. گفت: زائران متقاضی به دفاتر زیارتی مجوز دار ما مراجعه کنند. به گزارش فت فتو؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در […]

محمود عرب نژاد با اشاره به اینکه استان کرمان به منظور ثبت نام زائران به سفرهای نورزی به عتبات و عالیات با توجه به ابلاغیه و اطلاعیه سازمان، اقدام خواهد کرد. گفت: زائران متقاضی به دفاتر زیارتی مجوز دار ما مراجعه کنند.

به گزارش فت فتو؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص زمان و روند ثبت نام زائران کرمانی برای سفرهای نوروزی به عتبات و عالیات گفت: استان کرمان به منظور ثبت نام با توجه به ابلاغیه و اطلاعیه سازمان، اقدام خواهد کرد.


مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه ها، قرار است از پرواز چارتر استفاده شود.


وی بیان کرد: زائران متقاضی سفرهای نوروزی به عتبات و عالیات، به دفاتر زیارتی مجوز دار ما مراجعه کنند؛ دو شرکت مجری در این زمینه داریم، شرکت کارگزاران که چهارشنبه ها اعزام زائران را انجام می دهند و قرار است پرواز دوم خود را از بیست و دوم بهمن ماه راه اندازی کند و شرکت جنوبشرق، شرکت دیگری است که یکشنبه ها از کرمان به نجف اعزام را انجام می دهند و همچنین زائران برای ثبت نام می توانند به سایت عتبات و عالیات جهت ثبت نام مراجعه کنند.

انتهای پیام/




زائران برای سفر نوروزی عتبات و عالیات به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند

منبع: دانــا
? زائران برای سفر نوروزی عتبات و عالیات به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند