رییس بسیج اصناف: مانند حاج قاسم مرد میدان اقتصادی باشیم

کرمان – فت فتو – رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: امروز باید در مسیر حاج قاسم، مرد میدان تجارت و اقتصاد باشیم تا مانند سردار عزیزمان مشکلات مردم را حل کنیم. به گزارش فت فتو، غلامرضا حسن پور روز چهارشنبه در گردهمایی معتمدین و بزرگان بازار کشور به مناسبت دومین […]

کرمانفت فتو – رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: امروز باید در مسیر حاج قاسم، مرد میدان تجارت و اقتصاد باشیم تا مانند سردار عزیزمان مشکلات مردم را حل کنیم.

به گزارش فت فتو، غلامرضا حسن پور روز چهارشنبه در گردهمایی معتمدین و بزرگان بازار کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: هر روز زوایای بیشتری از شخصیت سردار سلیمانی مشخص می شود و حتما در آینده نیز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: عشق به حاج قاسم امروز در همه کشور موج می زند و اصناف بزرگ کشور نیز در گرامیداشت یاد این سردار بزرگ زحمات زیادی متقبل شده اند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تصریح کرد: مشکل اصلی کشور در بخش اقتصاد و گرانی است و ما با افراد گردن کلفتی مواجه هستیم که با سو استفاده باعث ایجاد گرانی ها شده اند.

وی با بیان اینکه باید در بحث کنترل بازار با منشا گرانی ها برخورد کنیم افزود: مجموعه بسیج و سپاه به کمک بازار، اقتصاد و تولید آمده اند تا موانع از سر راه برداشته شود.

حسن پور با بیان اینکه ما پهلوانان و قهرمانان زیادی در کشور داشته ایم ادامه داد: اما چرا حاج قاسم گل سرسبد پهلوانان کشور شده است، زیرا وصل به حضرت زهرا (س) بود.

آیین گرهمایی معتمدان و بزرگان بازار کشور، با حضور جمعی از مسئولان و اصناف و بازاریان کرمان در مسجد بازار وکیل شهر کرمان برگزار شد.

همچنین در پایان این گردهمایی بیانیه جامعه اصناف و بازاریان کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرائت شد.




رییس بسیج اصناف: مانند حاج قاسم مرد میدان اقتصادی باشیم

منبع: ایرنـا
? رییس بسیج اصناف: مانند حاج قاسم مرد میدان اقتصادی باشیم