رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در شهرستان بم

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته، رکورد بی سابقه‌ای در سطح شهرستان بم بوده است. سرهنگ”اکبر نجفی” امروز ۱۷ مهرماه در مراسم افتتاح ساختمان اداری اماکن عمومی شهرستان بم به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای۶۰ مترمربع  و هزینه ای […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته، رکورد بی سابقه‌ای در سطح شهرستان بم بوده است.

سرهنگ”اکبر نجفی” امروز ۱۷ مهرماه در مراسم افتتاح ساختمان اداری اماکن عمومی شهرستان بم به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: این ساختمان با زیربنای۶۰ مترمربع  و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و کمک خیّر امنیت ساز احداث شده است.

وی یکی از اهداف ساخت این ساختمان را تسهیل در کار ارباب رجوع دانست و گفت: بیشترین ارباب رجوع ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی را حوزه اصناف و اتباع تشکیل می دهند.

نجفی با بیان اینکه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از امروز با شعار “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” آغاز شده و تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد، گفت: امروز نیروی انتظامی با افتخار در کنار و در خدمت مردم است.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “افتخار نیروهای مسلح این است که نیروی مسلح در کشورمان حصار مستحکی برای کشور و ملت هستند”، اظهار کرد: بیانات معظم‌له به‌معنای واقعی در کشور تحقق پیدا کرده چراکه امروز سازمان‌های نیروهای مسلح؛ ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج سپر دفاعی در برابر تهدیدات سخت دشمنان درونی و بیرونی هستند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان کشور است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی بین مردم دارای آبرو است و باید این را قدر بدانیم و نگه داریم.

وی افزود: نیروی انتظامی در حفظ نظم داخل کشور مظهر اقتدار است و هرچقدر مقتدر باشیم، نشان‌دهنده اقتدار نظام است و اگر این اقتدار با مهربانی، ادب، تدین، رفتار و روش نشان داده شود روی مردم تاثیر می‌گذارد.

نجفی گفت: مسئولیت پذیری، قانون‌مداری و احساس توانمندی در اجرای وظایف محوله از سوی ملت و تبعیت از فرماندهی معظم قول قوا از شاخص های اصلی نیروی انتظامی به شمار می رود.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی شهرستان بم اظهار کرد: ۲۶۹۸ فقره سرقت های خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی که بخشی از آن ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان رخ داده، در این مدت کشف شده است.

فرمانده انتظامی بم کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته را رکورد بی سابقه‌ای در سطح این شهرستان دانست و تشریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.

وی کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شده که بخشی از این سلاح‌ها در سرقت‌ها، قتل‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان به کار گرفته شده بود.

نجفی با اشاره به طرح برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای حمل غیرمجاز اتباع بیگانه) افزود: تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو کشف شده که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام




رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در شهرستان بم

منبع:ایـسنا
? رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در شهرستان بم