رونق مجالس عزای امام حسین(ع) هجمه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: دشمن بیشترین هجمه خود را فضای مجازی علیه عزاداری به کار گرفته تا مراسم عزاداری را کمرنگ جلوه دهد، اما شاهد رونق بیشتر مراسم سیدالشهدا(ع) در محرم امسال هستیم. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام سید عباس کاظمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: زائر امام […]


امام جمعه موقت کوهبنان گفت: دشمن بیشترین هجمه خود را فضای مجازی علیه عزاداری به کار گرفته تا مراسم عزاداری را کمرنگ جلوه دهد، اما شاهد رونق بیشتر مراسم سیدالشهدا(ع) در محرم امسال هستیم.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام سید عباس کاظمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: زائر امام حسین(ع) هر قدمی که برای زیارت سیدالشهدا بردارد ثواب یک حج در نامه عمل او ثبت می‌شود در حالی که هر جمعه یک حج و عمره برای مومنین است که این مهم شرکت در نماز جمعه است.

وی تاکید کرد: در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) قرار داریم که با شکوه و هیجان مراسم عزاداری و مرثیه‌سرایی در جای جای شهرستان در حال برگزاری است. دشمن بیشترین هجمه خود را فضای مجازی علیه عزاداری به کار گرفته تا مراسم عزاداری را کمرنگ جلوه دهد اما شاهد رونق بیشتر مراسم سیدالشهدا در محرم امسال هستیم.

 امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: در کنار مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) کمک به نیازمندان و فقرا و کارهای خیر و عام‌المنفعه نیز انجام می‌شود;که ارزشمند است.

وی ابراز داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی به روز خبرنگار مزین شده است. با هجمه دشمنان در فضای مجازی کار خبرنگاران سخت‌تر است و باید تلاش کنند تا واقعیت‌های جامعه بیان و کارها و خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است. کسانی که در راه اهل‌بیت(ع) و دفاع از حریم اهل‌بیت جانفشانی کردند که در راس آنان سردار دلها قرار دارد که افتخار کرمان، ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی ابراز داشت: شهدای مدافع حرم از معجزات انقلاب هستند که در کشوری دیگر برای دفاع از حریم ولایت جانشان را تقدیم اسلام کردند

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





رونق مجالس عزای امام حسین(ع) هجمه‌های دشمنان را خنثی کرد

منبع: فــارس
? رونق مجالس عزای امام حسین(ع) هجمه‌های دشمنان را خنثی کرد