روستای کروچان شهرستان جازموریان در حال تخلیه است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جازموریان از تخلیه روستای کروچان از توابع این شهرستان به خاطر خطرات احتمالی سیلاب‌های ناشی از بارش شدید خبر داد.   محمدجعفر جهانگیری در گفت و گو با نذیر کرمان از آغاز تخلیه روستای کروچان خبر داد که در گذشته به خاطر سیلاب‌های ناشی از بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدید شده بود. وی […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جازموریان از تخلیه روستای کروچان از توابع این شهرستان به خاطر خطرات احتمالی سیلاب‌های ناشی از بارش شدید خبر داد.

 

محمدجعفر جهانگیری در گفت و گو با نذیر کرمان از آغاز تخلیه روستای کروچان خبر داد که در گذشته به خاطر سیلاب‌های ناشی از بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدید شده بود.

وی گفت: روستای کروچان جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ خانوار از توابع شهرستان جازموریان از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل است که به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی باید تخلیه شود.

جهانگیری با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی افزود: انتظار می‌رود مردم با دهیاری نهایت همکاری را داشته باشند تا قبل از غروب آفتاب روستا تخلیه شود.

فرماندار جازموریان ضمن توصیه به ساکنان روستای کروچان از آنها تقاضا کرد تا هوا روشن است و رودخانه دوکم طغیان نکرده نسبت به تخلیه روستا اقدام  کنند.

وی از فراهم بودن محل اسکان امن و اضطراری در مدارس سطح شهر زهکلوت خبر داد که اهالی کروچان به این مکان‌ها منتقل خواهند شد.

انتهای پیام

روستای کروچان شهرستان جازموریان در حال تخلیه است

منبع: ایـسنا
? روستای کروچان شهرستان جازموریان در حال تخلیه است