روستای محروم بارده زیر پای جهادگران جوان

اردوی جهادی در روستای محروم بارده به همت گروه جوانان جهادی با همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، فضیلتی نیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: اردو‌های جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردو‌ها است. […]

اردوی جهادی در روستای محروم بارده به همت گروه جوانان جهادی با همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، فضیلتی نیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: اردو‌های جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردو‌ها است.

اوافزود: برخی سالمندان و افراد بی بضاعت در روستا‌ها وجود دارند که کمتر خدماتی به آن‌ها می‌شود لذا برگزاری این اردو‌ها برای امداد رسانی به آن‌ها ضروری است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: تعدادی از جوانان مخلص و پای کار در روستای محروم بارده حضور یافتند و یک سرویس بهداشتی برای یک سالمند نیازمند ساختند.

فضیلتی نیا ضمن دعوت به همکاری در این نوع اردو‌های جهادی تصریح کرد: یکی از شیوه‌های مهم در امر خودسازی و جهاد با نفس آن هم در دوران جوانی، شرکت در همین اردو‌های جهادی است.

اوافزود: از مسئولین و خیرین در این امر خداپسندانه دعوت می‌کنم تا با حمایت و همکاری خود، در امر برگزاری اردو‌های جهادی، جهت محرومیت زدایی بخشی از مشکلات روستا‌ها کمک لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح




روستای محروم بارده زیر پای جهادگران جوان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? روستای محروم بارده زیر پای جهادگران جوان