جشنواره «ایده‌شو» رویدادی برای حل مسئله در دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، محمد باقری در اختتامیه نخستین جشنواره ارائه برتر و ایده شو دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در زمینه هوش مصنوعی که با همکاری سپاه ناحیه و اداره صمت شهرستان برخوار و و قرارگاه بسیج علمی پژوهشی ناحیه برخوار برگزار شد، گفت:. باید به عنوان جامعه دانشگاهی، چه دانشجو، چه […]

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، محمد باقری در اختتامیه نخستین جشنواره ارائه برتر و ایده شو دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در زمینه هوش مصنوعی که با همکاری سپاه ناحیه و اداره صمت شهرستان برخوار و و قرارگاه بسیج علمی پژوهشی ناحیه برخوار برگزار شد، گفت:. باید به عنوان جامعه دانشگاهی، چه دانشجو، چه استاد و چه پژوهشگر منشا اثرات علمی برای کشورمان باشیم.

وی افزود: امروز دنیا مشاهده می‌کند که دستاورد‌های علمی دانشجویان اساتید و پژوهشگران این مرز و بوم به عنوان یک محصول صادراتی در بسیاری از نقاط جهان به فروش می‌رسد.

رئیس بسیج اساتید استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر به گذشته برگردیم اتفاقات بسیار زیادی در این مملکت رخ داده که سمت و سو و سیاست‌های نظام و کشور را شکل داده است.

باقری عنوان کرد: خیانت‌ها و ظلم‌های بسیار زیاد دشمن و استکبار جهانی در طول سال‌های سال باعث شده است نیروی جوان انقلابی و ظرفیت نخبگان در دانشگاه ها، با روحیه‌ای صدچندان در جهت اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

جشنواره «ایده‌شو» رویدادی برای حل مسئله در دانشگاه‌هاست

دبیر ستاد استان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مقاومت جانانه در طول ۸ سال دفاع مقدس با آن همه حمایت‌های همه جانبه استکبار و غرب از رژیم بعث عراق، آن قدر ایران اسلامی را آبدیده کرده که اکنون در حوزه‌ی تولیدات دفاعی به مرحله صادرات رسیده‌ایم.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ادامه داد: روزانه چندین نفر در راه اهداف و آرمان‌هایشان در غزه شهید می‌شوند و آن‌ها که داعیه حمایت از حقوق بشر دارند نه اینکه در قضیه فلسطین ساکت باشند بلکه با تمام قدرت رسانه و هوش مصنوعی خود در کنار اسراییل غاصب ایستاده و از او حمایت می‌کنند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: چهاررسالت مهم آموزشی، پژوهشی، تربیت و حل مسئله برای دانشگاه‌ها و قشر فرهیخته برنامه ریزی شده است و دستاورد‌هایی که امروز در نمایشگاه این جشنواره دیدیم، در راستای نقش حل مسئله دانشگاه‌ها است.

جشنواره «ایده‌شو» رویدادی برای حل مسئله در دانشگاه‌هاست

باقری افزود: دستاورد‌های علمی که در این نمایشگاه توسط دانشجویان و دانش آموزان ارائه شده، مایه مباهات است و این دستاورد‌ها سرمایه‌های ایران اسلامی است.

به گزارش آنا، در ادامه معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از نمایشگاه دستاورد‌های ارائه شده در جشنواره دیدن کرد. همچنین در پایان این اختتامیه از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/




جشنواره «ایده‌شو» رویدادی برای حل مسئله در دانشگاه‌هاست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? جشنواره «ایده‌شو» رویدادی برای حل مسئله در دانشگاه‌هاست